jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

سه شنبه 5 اسفند 1399

هزینه ارتودنسی دندان در تهران

هر چند که ارتودنسی و رفع عیوب نامرتبی دندان ها یکی از اعمال درمانی محسوب می شود؛ اما بسیاری از بیمه ها ارتودنسی را به عنوان زیباسازی دندان قبول دارند و هزینه های آن را متقبل نمی شوند.

البته برخی از بیمه های خصوصی و یا ارگان های دولتی برای رفاه بیمه شدگان خود با مراکز و کلینیک های دندانپزشکی قرارداد دارند که می توان گفت به علت محدودیت در مراکز مورد قرارداد، امکان استفاده از این بیمه ها نیز در مطب ها و یا دیگر مراکز مورد نظر بیمه شده وجود ندارد. بدین جهت می توان گفت که هیچ بیمه ای هنوز به طور اساسی مبلغ و هزینه سیم کشی دندان را متقبل نمی شود.

قیمت خدمات ارتودنسی دندان در کلینیک ها و مطب ها و متخصص های ارتودنسی در تهران متفاوت است. اما عواملی وجود دارند که کلینیک ها بر اساس آن ها اقدام به برآورد هزینه می کنند. برای مثال برخی از فاکتورهایی که روی هزینه ارتودنسی نامرئی دندان تاثیر میگذارند.

چه مواردی در قیمت گذاری ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی محترک موثر هستند

  1. نوع درمان ارتودنسی
  2. مدت زمان درمان ارتودنسی دندان در صورتی که میزان ناهنجاری زیاد باشد، زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد که به همین جهت سبب افزایش هزینه خواهد شد.
  3. تخصص دندانپزشکتخصص و مهارت دندانپزشک تاثیر به سزایی بر هزینه درمان ارتودنسی دارد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که برای کاهش عوارض بعد از درمان، حتما ارتودنسی را نزد متخصص ارتودنسی شمال تهران انجام دهید.

ارتودنسی لینگوال

قیمت تقریبی ارتودنسی دندان در سال ۹۹ چقدر است؟

جدول زیر تعرفه و هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را به صورت خلاصه و کلی نشان می دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و هزینه هر روش ارتودنسی ادامه مقاله را بخوانید.

آیتم هزینه تقربی
ارتودنسی ثابت کودکان از 12 تا 24 میلیون
ارتودنسی متحرک کودکان از 4 میلیون به بالا به ازای هر فک
ارتودنسی ثابت بزرگسالان 14 تا 26 میلیون تومان برای هر دو فک
ارتودنسی متحرک بزرگسالان از 6 میلیون تومان به بالا

شاید خیلی از افرادی که واقعا نیازمند درمان ارتودنسی دندان هستند، از همان ابتدا با یک مانع، دیوار یا خلاصه عامل بازدارنده‌ای برای شروع درمان روبرو باشند. این مانع بازدارنده اغلب (به اشتباه) قیمت ارتودنسی دندان است.

که البته هزینه‌ها واقعا نباید عامل بازدارنده یا عاملی برای به تعویق انداختن درمان باشند. زیرا اگر بیمار بداند گزینه‌های پرداختِ متفاوتی پیش رویش دارد و حتما در پرداخت هزینه‌ها با او راه خواهند آمد، بدون فوتِ وقت درمان را آغاز می‌کند.

موارد تاثیر گذار در قیمت ارتودنسی

دلایلی که افراد نیاز به ارتودنسی دندان دارند متفاوت است . ارتودنسی شامل چندین بررسی و تنظیم است که طی چندین ماه یا حتی گاهی سالها انجام می شود، که استفاده از ارتودنسی در طولانی مدت، هزینه بالای ارتودنسی را کمی منطقی تر به نظر می رساند.

قیمت ارتودنسی فقط بر مبنای هزینه اتصال ناچیز فلز و سیمهای فلزی یا سایر مواد داخل دهان تعیین نمی شود، بلکه این هزینه بر مبنای یک سرویس ارزیابی و تنظیم مداوم دندان ها تعیین می گردد.

چه کنیم تا هزینه ارتودنسی را کاهش دهیم؟

بیشتر متخصصان ارتودنسی دندان توصیه می کنند که اولین معاینه کودک در حدود 7 سالگی باشد. در صورت عدم نیاز به درمان مداخله ای زودهنگام، متخصص ارتودنسی باید بتواند تشخیص دهد که آیا فرزند شما در آینده به بریس نیاز دارد یا خیر.

درمان جامع ارتودنسی معمولاً از حدود 12 سالگی و زمانی که تمام دندانهای دائمی روییده اند، شروع می شود. این بدان معناست که شما حدود پنج سال وقت خواهید داشت تا هر هفته به اندازه کافی پول کنار بگذارید تا بتوانید کل صورتحساب ارتودنسی را تا زمان نیاز کودک به بریس، پرداخت کنید.

اگر بیمه دندانپزشکی دارید، با ارائه دهنده بیمه دندانپزشکی خود مشورت کنید. ممکن است بتوانید بیمه ارتودنسی تکمیلی را بخرید تا عمده هزینه را تأمین کنید. درصد هزینه ای که این بیمه ها پوشش می دهند، بر اساس  سقف پرداخت سالانه می باشد، پس بهتر است بعد از مشاوره با متخصص ارتودنسی بررسی کنید که آیا نیاز به یافتن گزینه های اضافی برای تأمین مالی دارید یا خیر؟

همچنین در تمام مطب های ارتودنسی، تخفیف برای پرداخت به طور کامل ارائه می شود. برای افرادی که پول نقد پرداخت می کنند ، تخفیف قابل توجهی است (گاهی اوقات به اندازه 10٪ از کل هزینه ویا بیشتر).

از نظر ظاهری ، درمان ارتودنسی می تواند یک سرمایه گذاری گران قیمت باشد. با این حال ، هنگامی که تمام موارد درمان و زمان ایجاد این لبخند خارق العاده را در نظر می گیرید، واقعاً یک سرمایه گذاری عالی برای آینده شما یا آینده فرزندتان است!

چرا در انجام سیم کشی دندان باید دقت کنیم

بر طبق گفته های بالا ،جهت درمان ارتودنسی هر فرد با استفاده از پلاک های شفاف بسته به شرایط دندان های فرد ،یک سری پلاک هایی را طراحی کرده و می سازند که تعداد این پلاک ها بر اساس مشکلات بیمار مخصوص او طراحی و ساخته می شود بنابراین دارای مراحل پیچیده ی کلینیکی نمی باشد.پس از اینکه فرد به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و مورد معاینه قرار گرفت ،

یک قالب دقیق را برای دندان های فرد متقاضی طراحی می کنند و سپس این قالب به لابراتوار فرستاده می شود.در لابراتوار پس از گرفتن قالب و اسکن کردن آن با فایل های کامپیوتری و با توجه با اطلاعات ارسالی رایوگرافی و فتوگرافی و عکس های متفرقه بیمار ،یک رسی پلاک های شفافی را می سازند و به بیمار تحویل می دهند که بیمار هر دو هفته یک بار باید پلاک ها را به ترتیب شماره مورد استفاده قرار دهد.

منبع

دکتر درویش پور https://www.drdarvishpour.com/

cutt.ly/olg7B2S bit.ly/3aF90pK bit.ly/3bxcPMW
short.gy/4lFGZS t.ly/8FDP rebrand.ly/984rv3u
twtr.to/zijJ is.gd/XATUT5 g2g.to/bs4i

 



:: برچسب‌ها: هزینه ارتودنسی دندان, قیمت سیم کشی دندان, قیمت ارتودنسی ۹۹, هزینه ارتودنسی یک دندان کج, عکس ارتودنسی دندان, هزینه ارتودنسی سال ۹۹, قیمت ارتودنسی نامرئی قیمت سیم کشی دندان سال ۹۹, حداقل هزینه ارتودنسی, هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹۹, هزینه سیم کشی دندان, هزینه ارتودنسی فک بالا, ارتودنسی سرامیکی, هزینه ارتودنسی نامرئی, عکس ارتودنسی سیم کشی دندان قیمت, قیمت ارتودنسی متحرک, هزینه ی ارتودنسی, قیمت پلاک دندان, قیمت سیم کشی دندان بالا, ارتودنسی هزینه, ارتودنسی دو دندان جلو, قیمت ارتودنسی سال ۹۹, قیمت ارتودنسی فک بالا ارتودنسی نامرئی قیمت, قیمت ارتودنسی دندون, عکس قبل و بعد سیم کشی دندان, ارتودنسی قیمت, ارتودنسی فک بالا, قیمت سیم دندان, قیمت براکت ارتودنسی, هزینه ارتودنسی تک دندان قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا, هزینه سیم کشی دندان 99, ارتودنسی یک فک, هزینه تقریبی ارتودنسی, قیمت پلاک دندان متحرک, هزینه ارتودنسی کودکان, هزینه ارتودنسی فک پایین, هزینه سیم کشی دندان سال 99 قیمت اورتودنسی, سیم دندان قیمت, عکس دندان ارتودنسی, سیم کشی دندان قیمت چند است, هزینه ارتودنسی دندان در سال 99, هزینه ارتودنسی ثابت, هزینه ارتودنسی در دانشکده دندانپزشکی-,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

شنبه 11 بهمن 1399

تاثیر هوش مصنوعی بر کسب و کار ها در آینده

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در آینده کسب و کارهای مختلف چه سرنوشتی خواهند داشت؟ چه تغییراتی در دنیای علم به وجود خواهد آمد و دنیای کسب وکارها را متحول خواهد کرد؟ این روزها فناوری های مختلف با سرعت برق و باد در حال ظهور هستند و اتفاقاتی که در دنیای اطرافمان رخ می دهند را دستخوش تغییر می کنند.

یکی از همین فناوری ها هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی مقوله جدیدی نیست، اما در سال های اخیر طرفداران مختلفی پیدا کرده است. اگر دوست دارید تاثیر هوش مصنوعی بر کسب و کارها را بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

هوش مصنوعی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ تاثیر هوش مصنوعی بر دنیای کسب و کارها برویم باید تعریف مناسبی از این حوزه داشته باشیم. هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتری به حساب می آید که کاربرد اصلی آن به وجود آوردن ماشین های هوشمندی هستند که هوش انسانی را شبیه سازی کنند و وظایفی که انسان ها انجام می دهند را بر عهده بگیرند.

هوش مصنوعی همان ماشینی است که به کمک برنامه نویسی مثل انسان فکر می کند، الگوهای موجود را بررسی می کند و در نهایت به یک مدل می رسد.

همه چیز درباره هوش مصنوعی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر از روش ها و تکنیک هایی که هوش مصنوعی در اختیارمان می گذارد استفاده می کنیم. فرض کنید وارد یک فروشگاه اینترنتی شده اید و خریدتان را انجام داده اید.

دفعه بعد که وارد همین فروشگاه شدید به صورت کاملا خودکار محصولاتی مشابه محصولاتی که قبلا تهیه کرده بودید را در قالب یک پیشنهاد دریافت می کنید. همه این موارد به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی به وجود می آیند.

البته کاربرد هوش مصنوعی به همین جا ختم نمی شود. این فناوری پیشرفته در زمینه های دیگری همچون پزشکی، تشخیص چهره و حمل و نقل و امور مالی کاربردهای فراوانی دارد.

هوش مصنوعی و مدیران سایبری

برخی از متخصصان بر این باورند که ظهور فناوری های پیشرفته همچون هوش مصنوعی، برخی از مشاغلی که این روزها به دست انسان ها انجام می شود را نابود می کند. به عنوان مثال شرکت ترند میکرو در تحقیقی که اخیرا انجام داده به این نتیجه رسیده است که تا سال 2030 با ظهور تکنیک های پیشرفته هوش مصنوعی بیشتر مدیران ای تی و مدیران سایبری شغل خود را از دست می دهند.

هوش مصنوعی و خانه های هوشمند

 همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، هوش مصنوعی کاربردهای متنوعی در حوزه های مختلف دارد. یکی از این حوزه ها تولید و ساخت خانه های هوشمندی است که می توانند آسایش و امنیت بیشتری برایمان به ارمغان بیاورند.  

تلویزیون های هوشمند، ترموستات هایی که هوشمندانه طراحی شده اند، سیستم های روشنایی هوشمند، قفل های هوشمندی که جلوی دزدها را می گیرند، سنسورهای مخصوص درب و پنجره که مانع از هدر رفت انرژی می شوند، وسایل خانه که به کمک هوش مصنوعی طراحی می شوند همه و همه جزء کاربردهای هوش مصنوعی در خانه ها هستند.

در کنار کاربردهایی که این حوزه در خانه ها دارد استفاده از آن در حمل و نقل و گردشگری نیز می تواند جذاب باشد. در آینده نزدیک به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی قادر خواهید بود راحت تر از قبل به  اجاره سوئیت در کیش بپردازید، از خانه های هوشمند لذب برده و با خیال آسوده سفر کنید.






نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

یک شنبه 5 بهمن 1399

تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال چگونه است؟

تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال

این بار در سایت سه سوت تعمیر در مورد رفع اشکال و آموزش تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال دیجیتال و نحوه کار دوربین دیجیتال را به شما آموزش می دهد. مواردی که معمولاً اشتباه رخ می دهد و نحوه شناسایی مشکل را بیان می کند. دوربین های دیجیتال با کیفیت خوب در واقع بدون دردسر هستند. در حقیقت ، بیشتر در واقع مشکلات عکاسی است - نوردهی ضعیف ، نور ناکافی ، انگشت شست روی لنز - به جای مواردی که برای تعمیر نیاز دارید. حتی در این صورت ، دانستن اینکه دوربین های دیجیتال چگونه کار می کنند و چه عواملی اشتباه ممکن است باعث شود دوربین دیجیتال شما با مشکلات کمتری ، عکس های عالی تولید کند.(دوربین عکاسی ابزاری برای ثبت تصویر بر روی فیلم است.)

تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال

دوربین عکاسی دیجیتال چگونه کار می کند؟

دوربین عکاسی دیجیتال عکس هایی را می گیرد که الکترونیکی هستند تا فیلم. عکاسی دیجیتال فن آوری های عکاسی و رایانه را در هم آمیخته است. دوربین دیجیتال برای ضبط تصویری که توسط آن لنز متمرکز شده است ، از تراشه رایانه استفاده می کند. بارهای الکتریکی خوانده می شوند و به اطلاعات یا داده های دیجیتالی تبدیل می شوند. سپس داده های مربوط به تصویر به یک کارت حافظه قابل جابجایی و قابل استفاده مجدد در دوربین منتقل می شود. تصاویر حاصل را می توان از طریق رایانه ذخیره ، مشاهده ، بهبود ، تغییر و چاپ کرد. همچنین به راهنمای رفع مشکل فیلم دوربین مراجعه کنید .

چگونه می توانم یک مشکل را شناسایی کنم؟

مجدداً می توانید بسیاری از مشکلات دوربین های دیجیتال را با مراجعه به کتابچه راهنمای مالک شناسایی و برطرف کنید. این ممکن است شامل دستورالعمل های مربوط به اجرای خودتشخیصی باشد. دوربین های جدید بسیار هوشمند هستند. برای تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال در اینجا چند نکته کلی وجود دارد.

اگر با دوربین های دیجیتال آشنایی ندارید ، فروشگاه خود را از فروشگاهی که مشاوره و خدمات خوبی ارائه می دهد بخرید. ممکن است کمی بیشتر از خرید از فروشگاه تخفیف هزینه کنید.

برای تعمیره دوربین عکاسی به چه مواردی نیاز دارم؟

سعی نکنید دوربین دیجیتال خود را از هم جدا کنید! دستورالعمل های مربوط به تعویض باتری و تمیز کردن و عیب یابی دوربین خود را در کتابچه راهنمای کاربر دنبال کنید ، اما فراتر از آن نروید. اگر کار نکرد ، ممکن است تحت ضمانت باشد و شما نمی خواهید کاری انجام دهید که این ضمانت را باطل کند. در غیر این صورت ، تعمیرکار برای تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال با تجربه دوربین دیجیتال استخدام کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر, تعمیر دوربین عکاسی, دوربین عکاسی, تعمیرات دوربین, تعمیر تخصصی دوربین عکاسی,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

سه شنبه 30 دی 1399

آموزش تعمیر و عیب یابی لپ تاپ چگونه است؟

آموزش تعمیر و عیب یابی لپ تاپ 

بخش عظیمی از دنیای شرکت ها موبایل است و آنها به قدرت محاسباتی نیاز دارند که بتواند آن را تأمین کند. طی این سال ها لپ تاپ ها از حجیم و سنگین به لاغر و سبک تبدیل شده اند. اما ، حتی با تمام ارتقا قدرت ، اندازه ، ظرفیت و حافظه ، تعمیر لپ تاپ هنوز به طور منظم بوجود می آیند. در اینجا لیستی سریع از پنج مورد از رایج ترین مشکلاتی که در مورد آنها می شنویم و اینکه چگونه می توانید به تنهایی آنها را برطرف کنید آورده شده است.

تعمیر لپ تاپ و تعویض قطعات یدکی

 

    1. مشکل : فن بلند یا گرم شدن و به دنبال آن خاموش شدن. لپ تاپ ها زیاد جابجا می شوند. این می تواند منجر به محدود شدن ورودی هوا به فن شود. همچنین به آنها فرصت زیادی می دهد تا گرد و غبار و ذرات خارجی را از طریق درگاه فن خود به سیستم خنک کننده خود بکشاند.
        • راه حل : از لپ تاپ خود در سطوح سخت و صاف استفاده کنید. از قرار دادن آن روی سطوح نرم که ممکن است جلوی عبور هوا را بگیرند خودداری کنید. فن خود را با هوای فشرده تمیز کنید. تعداد برنامه هایی را که همزمان اجرا می کنید محدود کنید زیرا هرچه بیشتر در حال اجرا باشید ، کار کردن با آن سخت تر خواهد بود.
    2. مشکل : لپ تاپ به آهستگی کار می کند . این اتفاق اغلب می افتد و می تواند مربوط به فضای هارد دیسک ، بدافزار یا اولین علائم خرابی تجهیزات باشد.
        • راه حل : روش های زیادی برای تلاش برای حل مشکلات سرعت وجود دارد ، اما از 10 وب سایت ما در پست وبلاگ ما که فقط به این موضوع اختصاص داده شده است بازدید کنید .
    3. مشکل : باتری دوام ندارد. یکی از بهترین ویژگی های لپ تاپ بی سیم بودن آن است. اما ، ما در ترس دائمی از تخلیه باتری و کمبود آب زندگی می کنیم ، بنابراین ما دائماً باتری خود را سخت می گیریم.
        • راه حل : ابتدا تمام اتصالات کابل شارژر خود را بررسی کنید تا مطمئن باشید از اتصالات خوبی برخوردار نیستند. در مرحله بعد ، باتری خود را کاملاً خالی کنید و با روشن گذاشتن لپ تاپ تا زمان سوختن ، آن را دوباره شارژ کنید. یكی از بزرگترین راه حلهای كلیه فن آوری ها صرفاً تخلیه كامل انرژی از آن و امتحان مجدد آن است ، یعنی رایانه معادل خواب خوب شب. اگر بازهم خیلی زودتر از آنچه که باید خراب شد ، شاید لازم باشد خود باتری را تعویض کنید.
    4. مشکل : اینترنت ندارد . لپ تاپ ها به دلیل قطع ارتباط با اینترنت مشهور هستند که می تواند یک دردسر مهم باشد. قبل از فرض نوعی خرابی تجهیزات ، مراحل اساسی را امتحان کنید.
        • راه حل : در اکثر لپ تاپ ها ، یک دکمه یا کلید بی سیم واقعی برای فعال کردن اتصال وجود دارد ، آن را پیدا کرده و از وضعیت ON مطمئن شوید. سپس با استفاده از تاکتیک تخلیه برق ، روتر خود را دوباره راه اندازی کنید. روتر خود را از برق بکشید ، اجازه دهید 10-20 ثانیه آب آن خالی شود ، سپس دوباره آن را وصل کنید. اگر هنوز مشکلی ندارید ، اتصالات شبکه خود را در صفحه کنترل عیب یابی کنید. در آخر ، از ابتدا شبکه خود را دوباره بسازید تا مطمئن شوید همه اتصالات شما به درستی تنظیم شده است.
    5. صفحه نمایش سیاه. لپ تاپ خود را باز می کنید ، آن را روشن می کنید ، در حال اجرا می شنوید ، اما صفحه نمایش آن سیاه است.
        • راه حل : برق را از برق بکشید ، باتری را جدا کرده و سپس دکمه روشن / خاموش را به مدت 30 تا 60 ثانیه نگه دارید. سیم برق را دوباره وصل کرده و دوباره بوت کنید. سپس دوباره خاموش شوید ، باتری را بگذارید و دوباره بوت کنید.

از جمله مشکلات دیگری که می تواند لپ تاپ را درگیر کند:

در حالی که بسیاری از موارد ممکن است در مورد لپ تاپ و نوت بوک اشتباه رخ دهند ، چهار مسئله زیر متداول ترین مواردی هستند که مشاهده می کنیم:

تعمیر لپ تاپ سه سوت تعمیر

1. ویروس و سایر مشکلات نرم افزاری

مشکل شماره یک که لپ تاپ و رایانه های نوت بوک با آن روبرو هستند مشکل نرم افزاری است. این می تواند یک ویروس ، یک PUP (برنامه بالقوه ناخواسته) ، بدافزار یا به راحتی خراب شدن ویندوز به دلیل بروزرسانی نامناسب ویندوز یا خرابی ساده داده ها ناشی از افزایش قدرت ، نصب نامناسب درایور نرم افزار یا تعداد دیگری از دلایل باشد. علائم می تواند شامل کندترین سرعت کارکرد رایانه ، مسدود شدن یا قفل شدن ، BSOD (صفحه آبی مرگ) یا برنامه هایی باشد که به روال معمول کار نمی کنند.

2. مشکلات صفحه لپ تاپ و نوت بوک

کامپیوترهای لپ تاپ و نوت بوک دارای صفحه نمایش داخلی هستند. متأسفانه ، از آنجا که دستگاه ها بسیار قابل حمل هستند ، بیشتر از یک رایانه رومیزی سو abuse استفاده می کنند. در نتیجه این ، غیر معمول نیست که یک صفحه آسیب ببیند. صفحه لپ تاپ ترک خورده یا آسیب دیده قابل تعمیر است سه سوت تعمیر هزاران مورد از آنها را تعمیر کرده است. حتی اگر صفحه نمایش شما از نظر جسمی آسیب نبیند ، می تواند از راه های دیگر خراب شود. صرف نظر از دلیل ، سه سوت تعمیر شما را تحت پوشش قرار داده است. ما می توانیم صفحه لپ تاپ شما را به سرعت تعمیر کنیم و شما را دوباره راه اندازی کنیم.

3. مسائل مربوط به برق و شارژ

لپ تاپ ها دارای دوشاخه برق و همچنین باتری هستند. باتری ها یک ماده مصرفی محسوب می شوند بنابراین در نهایت باید تعویض شوند. هرچه مدت زمان بیشتری برای لپ تاپ خود داشته باشید ، عمر باتری لپ تاپ نیز کوتاهتر خواهد بود تا اینکه در نهایت به طور کامل شارژ شود. اگر مشکل شما ضعف در دوام شارژ یا شارژ نشدن باتری است ، احتمالاً باید یک باتری جدید تهیه کنید. اگر لپ تاپ یا نوت بوک شما به هیچ وجه روشن نمی شود ، ممکن است یک آداپتور برق خراب داشته باشید یا ممکن است جک برق لپ تاپ یا نوت بوک شما خراب باشد. پریز برق آسیب دیده بسیار رایج است. از آنجا که دوشاخه برق از لپ تاپ خارج می شود ، هنگام استفاده به طور متناوب دچار ضربه و لرزش می شوند. در نهایت ، خود جک می تواند آسیب ببیند. خوشبختانه سه سوت در تعمیر و تعویض پریز برق لپ تاپ تبحر دارد. اگر مشکل از آداپتور برق شما است.

4. خرابی هارد دیسک

تعمیر لپ تاپ مدل های مختلف

برخی از مردم فکر می کنند رایانه آنها "هارد دیسک" است. با این حال ، هارد دیسک یک جعبه فلزی کوچک در داخل رایانه یا لپ تاپ شما است. هارد دیسک شما جایی است که تمام داده ها ، برنامه ها و حتی سیستم عامل (معروف به ویندوز) در آن ذخیره می شود. همه هارددیسک ها دیر یا زود خراب می شوند. آنها دارای قطعات متحرک و یاطاقان توپ هستند که در نهایت خراب می شوند. اگر دیسک سخت شما خراب شود ، ممکن است بتوانیم داده ها و عکس های شما را بازیابی کنیم. اگر متوجه کلیک کردن روی صداهای رایانه یا عملکرد غیرمعمول کند شده اید ، به سه سوت تعمیر اجازه دهید این مشکل را برای شما تشخیص دهد. ما می توانیم هارد دیسک شما را عیب یابی کرده و آن را تعمیر یا جایگزین کنیم و از داده ها و عکس های شما نسخه پشتیبان تهیه یا بازیابی کنیم. البته ، شما همیشه باید از داده های خود پشتیبان تهیه کنید. اگر در حال حاضر از داده های خود به صورت بلادرنگ پشتیبان تهیه نمی کنید ، امروز با ما تماس بگیرید و بگذارید تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانیم تضمین کنیم هرگز هیچ یک از داده های خود را از دست نخواهید داد. تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در زمان واقعی بسیار مقرون به صرفه و کاملاً خودکار است ، بنابراین لازم نیست کاری انجام دهید که ما آن را برای شما تنظیم کنیم!

نتیجه

 اگر هرکدام از این اصلاحات خودتان را امتحان کردید و هنوز هم با همان مشکل روبرو هستید ، وقت آن است که یک تعمیر لپ تاپ را بیاورید. مهندسین شرکت سه سوت تعمیر در زمینه تعمیر و نگهداری کامپیوتر ، چاپگر ، سرور و محل فروش متخصص هستند. ما همچنین چندین سطح خدمات را ارائه می دهیم ، از نگهداری ساعتی تا قرارداد. امروز برای رفع مشکلات رایانه و لپ تاپ خود با ما تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: لپ تاپ,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

شنبه 27 دی 1399

عمل اسلیو معده و محاسبه bmi

فرمول محاسبه BMI یا همان اندازه‌گیری شاخص توده بدنی به صورت مستقیم چربی‌های بدن را اندازه گیری نمی‌کند و نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد. بنابراین ابزار مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای نیست چرا که بیشتر وزن آنها از عضله است.



ورزشکاران حرفه‌ای بهتر است برای تشخیص میزان چربی‌های موجود در بدنشان از بادی آنالیز استفاده کنند. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که محاسبه بی ام آی از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن محسوب می‌شود که می‌تواند به پزشکان در تشخیص درجه چاقی کمک کند.


مطالعه بیشتر در مورد وارکوزیل


bmi چیست؟


BMI مخفف (Body Mass Index) است و به معنای شاخص توده بدنی است که ۱۸۰ سال پیش توسط آدولف کوتله (Adolphe Quetelet) محقق بلژیکی بیان شد.


شاخص توده بدنی در واقع، یک معیار غربالگری است که به کمک آن می‌توان میزان اضافه وزن یا کاهش وزن یا محدوده وزنی ایده‌آل را مشخص کرد.


محاسبه BMI دقیق به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه گیری نمی‌کند و برای بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال از دسته های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌کند که می‌تواند به پزشکان کمک کند شرایط  وزنی مردم را دنبال کنند و مشکل بالقوه را درافراد شناسایی کنند.


حمل کردن وزن اضافی می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری از جمله دیابت نوع ۲، فشار خون بالا و مشکلات قلبی و عروقی شود.


وزن بسیار پایین نیز می‌تواند خطر مشکلاتی مانند سوء‌تغذیه، پوکی استخوان و کم‌خونی را افزایش دهد.


BMI به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه‌گیری نمی‌کند و برای شاخص توده بدنی بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال در آن از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌شود که پزشکان با کمک آن می‌توانند شرایط وزنی افراد را دنبال و مشکل بالقوه آنها را شناسایی کنند.


محاسبه BMI در زنان و مردان


برای اندازه BMI در بزرگسالان باید از وزن و قد افراد مطلع باشیم. فرمول BMI با استفاده از واحدهای متریک به این شکل است BMI=kg/m2  یعنی برای محاسبه BMI یک فرد بالغ باید وزن به کیلوگرم را بر توان دوم قد به متر تقسیم کنیم.


بنابراین اندازه گیری دور شکم می تواند به عنوان مکملی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی در نظر گرفته شود و و در کنار دقت اندازه گیری bmi معیار بهتری از سلامتی را ارائه دهد.


محاسبه bmi در زنان و مردان


بر اساس مطالعات مراکز بهداشتی و درمانی، اندازه مرز خطر برای دور شکم به صورت زیر می باشد:


  • برای مردان بالغ: ۱۰۱ سانتی متر (۴۰ اینچ)
  • برای زنان غیر باردار: ۸۹ سانتی متر (۳۵ اینچ)


محاسبه BMI در کودکان و نوجوانان در بزرگسالان


مقدار BMI به سن و همچنین جنسیت مرتبط نیست


با این حال اندازه گیری BMI در کودکان و نوجوانان کمی متفاوت است. دخترها و پسرها با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند و میزان چربی بدنی‌شان در سنین مختلف متفاوت است.


به همین دلیل برای اندازه‌گیری BMI در طول کودکی و نوجوانی سن و جنسیت نیز فاکتور مهمی به حساب می‌آید. پزشکان و دیگر متخصصان سلامت، کودکان را با محدوده‌های وزنی سلامت، دسته بندی نمی‌کنند؛ چون: با گذشت هر ماه، بدن نوجوانان و کودکان تغییر زیادی می‌کند.


بدن دختران و پسران با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کند. با قد کشیدن کودک این شاخص‌ها نیز تغییر می‌کنند. پزشکان BMI  کودکان و نوجوانان را مانند BMI بزرگسالان با اندازه ‌گیری قد و وزن محاسبه می‌کنند.


برای محاسبه bmi کودکان سپس BMI بدست آمده را به همراه سن شخص روی جدول BMI جنسیت خاص قرار می‌دهند. نتیجه این کار نشان می‌دهد کودک یا نوجوان وزن سالمی دارد یا خیر.


چه کسانی می توانند از BMI و صدک BMI استفاده کنند؟


محاسبه ی BMI بهترین راه ارزیابی وزن سلامت در بزرگسالان است. صدک BMI بهترین روش ارزیابی وزن مناسب در کودکان ۲ سال به بالا است. بعضی افراد بزرگ‌سال که بدنی عضلانی دارند ممکن است BMI بالاتر از حد سلامت داشته باشند،


در حالی که چربی بسیاری کمی دارند مانند بدن‌سازان و ورزش‌کاران. شاخص BMI این ورزش‌کار را چاق نشان می‌دهد در حالی که چنین نیست، پس اندازه‌گیری بی ام ای برای همه کارایی ندارد.


بهترین راه برای کاهش BMI


تاکنون حتما متوجه شده‌اید که BMI بالا تا چه حد می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد و چه بیماری‌هایی را به دنبال دارد. اما آیا روش‌هایی برای کاهش BMI وجود دارد؟ بله. با انجام روش‌های زیر می‌توانید میزان BMI خود را پایین بیاورید.


۱– برنامه غذایی


یک برنامه غذایی کاهش وزن سالم سرشار از مواد مغذی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، دانه‌ها، پروتئین‌های بدون چربی و چربی‌های سالم است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش وزن انجام دهید،


کم کردن مقدار قند در برنامه غذایی است. دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم، مزایای فراوانی برای سلامتی به همراه دارد از جمله کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی و کاهش التهاب در بدن.


یک برنامه غذایی سالم، بیشتر تمرکزش روی مصرف میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، روغن زیتون و ماهی‌های چرب است.


در چنین برنامه‌هایی مقدار مصرف گوشت قرمز و شیرینی‌ها کم می‌شود. این غذا‌ها سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند فرد را برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه دارد و برای بدن، مواد مغذی سالمی را فراهم کند.


محاسبه bmi دکتر عنبرا - کاهش بی ام آی


بهترین روش برای مطمئن شدن از وضعیت سلامتی مراجعه و مشاوره با پزشک است، ما در اینجا با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط دکتر عنبرا متخصص لاغری و عمل اسلیو در تهران نکاتی را برای بهبود bmi بدن بررسی می کنیم: محاسبه bmi دکتر کرمانی


  • انتخاب هوشمندانه غذاها
  • برنامه ورزشی منظم
  • خواب کافی
  • کنترل استرس و اضطراب
  • مصرف غذاهای خانگی


۳. شاخص توده بدنی بالا ۳۰ داشته باشد به معنی چاق بودن است


پاسخ در حالت کلی خیر!


با اینکه این شاخص توده بدن یکی از بهترین روش‌ها برای مشخص کردن محدوده وزنی یا چاقی و لاغری در افراد است، اما نتایج آن برای همه یکسان نیست.


اندازه BMI بیشتر برای افراد معمولی جامعه درست است. برای مثال افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند اوضاعشان کمی فرق می‌کند. این افراد معمولا بافت ماهیچه‌ای زیاد و بافت چربی بسیار کمی دارند.


اغلب آن‌ها به واسطه توده عضلانی وزن زیادی دارند و شاخص توده آن‌ها ممکن است بالای ۲۵ و ۳۰ باشد، اما آیا آن ها واقعا چاق هستند؟


خیر! دلیل بالا بودن شاخص تنها عضلات آن‌ها است. زیرا عضله چگالی و وزن بیشتری نسبت به چربی دارد. ورزشکاران حرفه‌ای و عضلانی تنها وزنشان زیاد است. اما چاق نیستند و وضعیت سلامتی خوبی دارند.


افراد چاق چگونه باید شاخص بی ام آی خود را کاهش دهند؟


هرچقدر این شاخص بیشتر شود خطر افزایش عوارض و خطرات ناشی از چاقی نیز بیشتر  می‌شود. کار تا جایی پیش می‌رود که حتی ممکن است درصد مرگ و میر در این افراد نیز بالا برود.


مشاوره در مورد عوارض چاقی و بالا بودن bmi و روشهای کم کردن وزن سریع


مشاوره لاغری سریع و عوراض چاقی


بنابراین کسانی که شاخص توده بدنی بالا دارند، حتما باید با راهکارهایی وزن خود را کاهش داده و به محدوده وزنی سالم برگردند. افرادی که تنها اضافه وزن دارند می‌توانند با راهکارهای زیر وزن کم کنند.


و افرادی که BMI بالای 30 دارند یا به اصطلاح چاق هستند حتما باید علاوه بر روش های زیر نیم نگاهی هم به عمل جراحی لاغری یا عمل بای پس معده داشته باشند که در انتهای مقاله به آن پرداخته شده است.


۱. داشتن BMI پایین نشانه سلامتی است !؟


اینکه داشتن اضافه وزن با مواردی مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و افزایش کلسترول در ارتباط است منطقی و قابل قبول است. اما آیا داشتن BMI کم به معنی بهبود این علائم است؟


پاسخ این سوال در حالت کلی “خیر” است!


در یک بررسی از چندین مطالعه که BMI را بررسی کردند ، محققان با انجام تحقیقی بر روی ۴۰ هزار نفر از بزرگسالان پی بردند که ارتباطی خاصی بین BMI بالا و مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و قند خون بالا وجود ندارد.


حقایقی درباره محاسبه BMI که حتما باید بدانید


درباره BMI اغلب اغراق می‌شود و حتی ممکن است برخی افراد آن را معیار سالم یا ناسالم بودن انسان بدانند. اما واقعیت این است این شاخص سوای آنکه، واقعا 100 درصد دقیق نیست، بلکه هیچ پارامتر مرتبط با سطح سلامتی را هم نمی‌سنجد. 4 دلیل زیر به خوبی نشان می‌دهد که این شاخص معیار خوبی برای بررسی سطح سلامت افراد نیست.


BMI هیچ تفاوتی بین استخوان، چربی و عضله قائل نیست


بر اساس نتایج به دست آمده از اندازه گیری شاخص توده بدنی ورزشکاران ، افرادی که ورزشکار هستند و توده عضلانی زیاد دارند و همچنین افردی که بافت اسکلتی مستحکم و بزرگی دارند، اضافه وزن و حتی چاقی دارند. این در حالی است که ورزشکاران و افراد با استخوان‌های درشت معمولا بافت چربی کمی دارند و بالا بودن شاخص توده بدنی در آن ها به معنی چاق بودنشان نیست.


بلکه فقط نشان می‌دهد که وزنشان بالا است. علاوه بر این، این شاخص نمی‌تواند تشخیص دهد که چربی چگونه در بدن توضع شده و میزان آن دقیقا چقدر است.


BMI هیچ توجهی به وضعیت ژنتیک افراد نمی‌کند


این شاخص در ابتدا توسط سفیدپوستان اروپایی ابداع شده است، بنابراین اختلاف ژنتیکی شکل بدن را در نژادهای مختلف در نظر نمی‌گیرد.


BMI هیچکدام از پارامترهای سنجش سطح سلامتی را در نظر نمی‌گیرد


محاسبه BMI مواردی مانند فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید، قند خون و مارکرهای دیگری (که روش دقیق‌تری برای اندازه گیری سلامت است) را اندازه گیری نمی‌کند.


روش عمل اسلیو معده می تواند بسیار کارآمد باشد


BMI عادات کلی سلامت و سطح فعالیت شما را اندازه گیری نمی‌کند


سلامت ما به سادگی تنها یک عدد نیست و به اعداد و ارقام شاخص توده بدنی بستگی ندارد. به عنوان مثال، فردی با محاسبه ی BMI برابر با 30 دارای عادات و فعالیت های سلامتی خوبی است، ممکن است بسیار سالم‌تر از فردی با BMI 22 باشد که در حال نوشیدن الکل و سیگار کشیدن هستند و یا استرس زیادی در زندگی خود دارد و عادت های خوب مراقبتی ندارد.


ویدیو محاسبه bmi


 

 


:: برچسب‌ها: عمل اسلیو معده و محاسبه bmi,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

پنج شنبه 27 آذر 1399

تعمیر ماشین های لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی / برای خیلی ازافراد اتفاق می افتد که با ماشین لباسشویی خود به مشکل می خورند. شاید حوضچه دستگاه پر از آب شود اما تخلیه نمی شود. یا تخلیه می شود اما نمی چرخد. یا لباس ها شسته شده اما خیلی تمیز نیستند. به طور خلاصه ، ماشین لباسشویی شما آن عملکرد همیشگی را ندارد. یا کاملاً از کار افتاده است. بنابراین باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی خود باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای

ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند. اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند.

برای دستگاهی که اینقدر سخت کار می کند ، تعجب آور نیست که از کار بیفتد. و کارایی آن کم شود. بیشتر اوقات تعمیر ماشین لباسشویی را می توانید خودتان در خانه انجام دهید. حتی با دانش کمی در این زمینه و فقط با تعدادی ابزار میتوانید این کار را انجام دهید در این مقاله به برخی مشکلات ماشین لباسشویی می پردازیم. همچنین راه حل هایی برای هر کدام ارائه می دهیم.

این اساسی ترین مشکل در تعمیر ماشین لباسشویی است. شما لباس ها را در حوض ماشین لباسشویی قرار داده اید. دکمه “ON” را فشار داده اید یا شماره گیر را چرخانده اید. اما سپس هیچ اتفاقی نمی افتد.

سیم برق پشت دستگاه را بررسی کنید تا از اتصال درست آن اطمینان حاصل کنید. به دلیل حرکات شدید ماشین ، خصوصاً هنگام عدم تعادل بار، دستگاه ممکن است جا به جا شود. وقتی ماشین حرکت می کند ، ممکن است ناخواسته سیم برق را جدا شود.

آیا قطع کننده مدار به ماشین از کار افتاده است؟ برای تنظیم مجدد قطع کننده مدار ، پنل سرویس الکتریکی را پیدا کنید. قطع کننده مدار صحیح را پیدا کنید ، آن را در جهت “OFF” چرخانده و سپس به وضعیت “ON” برگردید.

ممکن است سوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب باشد. درب را ببندید و ببینید آیا این قسمت درب با بخشی روی دستگاه چفت می شود.






نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

چهار شنبه 19 آذر 1399

متخصص ارتودنسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

بهترین میتواند در بخشیدن لبخندی زیبا به ما کمک کند. برای درمان دائمی مشکلات دندان لازم است که به یک متخصص ارتودنسی ماهر مراجعه کنیم. اما در میان این همه پزشک چگونه می توانید یک متخصص ماهر و متعهد پیدا کنید.

متخصص ارتودنسیدکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی

انجام ارتودنسی دندان مناسب چه کسانی است؟

اگر احساس می کنید که دندان هایتان کامل روی هم قرار نمی گیرد، اگر احساس می کنید که هنگام لبخند دهانتان کج می شود، اگر اگاهی اوقات در دندان های آسیاب خود احساس درد می کنید، شما نیاز دارید تا توسط یک متخصص ارتودنسی معاینه شوید.

ارتودنسی علاوه بر اثرات درمانی مانند منظم کردن دندان ها، تاثیر مستقیم در زیبایی صورت نیز دارد. گاها درمان ارتودنسی برای اصلاح طرح لبخند انجام می گیرد.

زمان مناسب برای مراجعه به متخصص ارتودنسی

اگر یکی یا چند مورد از علائم پایین را دارید، لازم است تا سریعا توسط متخصص معاینه شوید. به یاد داشته باشید که هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید هم نتیجه بهتری خواهید گرفت هم دوره درمان به زمان کمتری نیاز دارد.
• دندان‌‌های ردیف پایین توسط دندان‌های ردیف بالا کامل پوشیده شده است
• داشتن دندان اضافی
• دندان‌های نامرتب و شلوغ، یا کج و کوله بودن دندان‌‎ها
• مشکل دندان قروچه و بهم ساییدن دندان‌ها
• عدم صحیح قرار گرفتن دندان‌ها بر روی هم
• عدم تقارن صورت و بهم ریختگی نسبت‌های زیبایی صورت
• فاصله بین دندان‌ها
• عقب یا جلو بودن نامتعارف فک پایین و بالا
• گاز گرفتن مداوم و بیش از حد گونه و لثه دندان
• انحراف خط وسط دندان با وسط لب
• لبخند کج
• مشکلات تکلم و تلفظ برخی صداها
• مشکل موقع جویدن غذا

متخصص ارتودنسی چگونه می تواند به شما کمک کند؟

قبل از انجام هر کاری، نیاز است تا متخصص ارتودنسی تاریخچه سلامت دندان و سوابق پزشکی شما را مطالعه کند. سپس معاینات بالینی صورت می گیرد و در انتها به کمک قالب گیری و عکس برداری، مسیر درمان شما کاملا مشخص خواهد شد.

در روند درمانی ارتودنسی هم بیمار و هم پزشک باید صبور باشند. چرا اثر تغییرات در دراز مدت نمایان خواهد شد. لازمه تصمیم درست توسط متخصص ارتودنسی ، انجام معاینات طولانی و مشاوره های لازم است.
در ضمن قبل از انجام درمان ارتودنسی باید حتما توسط متخصص لثه، سلامت لثه ها چک شوند.

درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟

بنابر نوع ناهنجاری و شدت آن ناهنجاری طول بازه درمان متغیر است. اما در حالت کلی زمانی که به آن اختصاص می دهند بین ٦ تا ١٨ ماه است.

در جلسات اول درمان ارتودنسی معمولا براکت گذاری انجام می شود. هر جلسه ممکن است بازه ای بین ٣٠ تا ٩٠ دقیقه طول بکشد.

پس از اجرای ارتودنسی باید به صورت مرتبط به متخصص ارتودنسی مراجعه نمایید تا روند درمانی کامل گردد.
در این مراجعات مداوم، پزشک روند درمان را چک می کند و اگر مشکلی به وجود آمده باشد رفع خواهد کرد.

انواع درمان ارتودنسی دندان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان  و استفاده از بهترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا از فروشگاه اینترنتی قیمت مواد دندانپزشکی پیشرودنت و ...، هیچ محدودیتی سنی برای درمان ارتودنسی وجود ندارد.

دندانپزشک متخصص ارتودنسی بنابر معایناتی که انجام می دهد، تصمیم می گیرد تا از چه نوع درمانی استفاده کند.

گاها با تصمیم و نظر متخصص ارتودنسی لازم است که پس از پایان دوره درمانی اول از روشی دیگر برای تثبیت درمان اول صورت گیرد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر چند نمونه پرکاربرد از درمان های ارتودنسی به اختصار شرح داده می شود.

الف. ارتودنسی ثابت با براکت فلزی

در روش ارتودنسی ثابت با براکت فلزی، براکت ها را روی دندان قرار می دهند و به سیم های مخصوصی براکت ها را به هم متصل می کنند. فشاری که سیم به براکت ها می آورد باعث به حرکت درآمدن دندان ها خواهد شد.
این روش از معمول ترین روش های ارتودنسی است. بسته به نوع ناهنجاری و شدت ناهنجاری مدت زمان بهبودی متفاوت است.

ب. ارتودنسی متحرک

در این درمان بیمار می تواند در مواقع ضروری دستگاه ارتودنسی را از دهان خارج کند. بر خلاف روش قبل، به دندان های براکت نمی چسبانند. بلکه دستگاه را به گونه ای طراحی می کنند تا به راحتی بتوان از دهان خارج کرد یا داخل دهان قرار داد.

این درمان معمولا برای ناهنجاری های جزئی تجویز می شود.

ج. ارتودنسی نامرئی

این درمان مناسب افرادی است که دوست ندارند در طول درمان، دستگاه ارتودنسی روی دندان های آنها دیده شود. این درمان انواع گوناگونی دارد.

درمان ارتودنسی لینگوال یا پشت دندانی، درمان ارتودنسی به روش دیمون، که روشی بسیار نوین و کارآمد است. ارتودنسی دیمون بدون محدودیت سنی انجام می شود و اثرات فوق العاده ای دارد.

درمان ارتودنسی به کمک الاینرهای شفاف که معمولا به عنوان تثبیت کننده درمان اول استفاده می شود.

آیا درمان ارتودنسی درد دارد؟

درمان ارتودنسی اگر به صورت براکت گذاری باشد به دلیل فشاری که دندان های می آید، در اوایل درمان معمولا کمی احساس درد به وجود می آید. اما پس از گذشت چند هفته کاملا عادی خواهد شد.

درمان های ارتودنسی متحرک و الاینر ابدا دردی ندارند.

آیا حتما برای ارتودنسی باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد؟

دندانپزشک عمومی بدون اینکه دوره‌ی تخصصی ارتودنسی را گذرانده باشد توانایی، دانش و تجربه‌ی لازم را برای درمان مراجعین ارتودنسی ندارد.

البته یک دندانپزشک خوب و باتجربه عمومی دانش لازم برای انجام درمان‌های ساده ارتودنسی و یا درمان های پیشگیری با پلاک‌های متحرک را دارا می باشد.

اما درمانهای پیچیده و تخصصی ارتودنسی که اکثرا در گروه درمان‌های ثابت قرار داده می شوند. می‌بایست توسط متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست ارائه شوند. پس لازم است برای بیشترین بازدهی از درمان ارتودنسی، بیمار به یک متخصص ارتودنسی ماهر مراجعه نماید.

در انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

مهمترین فاکتور در انتخاب دندانپزشک ارتودنتیست مهارت ایشان است. مهارت و تجربه که نیازمند دانش بالایی است.
سابقه کار مناسب و نمونه درمان های موفق از جمله مواردی است که توانایی یک متخصص را در انجام ارتودنسی مشخص می کند.

از آنجایی که درمان ارتودنسی زمانبر است، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب، اخلاق و شخصیت ایشان است.

پس از انجام درمان ارتودنسی لازم است که برای معاینات و چکاب های ماهانه به پزشک معالج مراجعه نمایید.
فاکتور اخلاق و شخصیت زمانی پر رنگ تر می شود که بخواهید درمان ارتودنسی را برای کودکان انجام دهید.

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

بدون شک در شهر تهران متخصصان و پزشکان بسیار ماهری مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند.
اما ترافیک شهر تهران و ازدحام جمعیت برای بسیار محدودیت هایی را ایجاد می کند و هر کسی به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی تهران و منطقه زندگی خود است.

دنیا دنتال

تیم ارتودنسی حرفه ای دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران افتخار دارد تا به مردم عزیزمان در مناطق مختلف تهران خدمت رسانی کنند.

مطب غرب تهران: دهکده المپیک، میدان المپیک، ضلع جنوب غربی، کوچه ٢٧، پلاک ١٧

شماره های تماس و مشاوره: ٤٤١٣٥١٩٢-٠٢١، ٤٤١٦١١٢٠-٠٢١

مطب شمال تهران: مترو قیطریه، ابتدای بلوا صبا

تلفن تماس و مشاوره: ٢٢٢٤٣٧٠٢-٠٢١

مطب مرکز تهران: میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی(نبش جویبار)، ساختمان گراد، پلاک ٤٥، طبقه اول

تلفن تماس و مشاوره: ٨٨٩٠٦٥٦٠-٠٢١

درباره کلینیک دندانپزشکی دنیا دنتال

کلینیک دندانپزشکی دنیا با بهریه‌گیری از جدیدترین و به روز‌ترین متدهای درمانی دندانپزشکی در کنار شماست. کلینیک دندانپزشکی دنیا با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی همواره آسایش و آسودگی خاطر را برای مراجعین خود در نظر گرفته است.

خدمات دندانپزشکی در کلینیک دنیا تهران با کیفیت عالی و مطابق با استاندارد های روز و با تعرفه های بسیار مناسب ارائه می شود. خدمات کلینیک دنیا شامل طیف وسیعی از درمان ها و بخش های تخصصی ازجمله ارتودنسی، ایمپلنت دندانی، پروتز ثابت و متحرک، جراحی، دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی کودکان می باشد.

حضور برترین متخصصین با تجربه و اساتید برجسته کشوری در این مرکز، ما را قادر ساخته که کلیه این خدمات را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهیم.

هدف ما فقط ارائه بهترین کیفیت خدمات نیست بلکه با بکار گیری کادر اداری و درمانی، با تجربه و خوش اخلاق ، استفاده از تکنیک های نوین درمانی ، بهره گیری از تجربه و دانش دندانپزشکان با سابقه و ماهر و تعرفه‌های منصفانه، همراه لبخند شما هستیم.

مراحل معاینه و ویزیت توسط بهترین متخصص ارتودنسی:

  • تاریخچه کامل پزشکی و دندانپزشکی شما
  • معاینه بالینی اولیه
  • قالب گیری و تصویر برداری اختصاصی از وضعیت فک و دندان

خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی دنیا دنتال ارائه می شود.

دنیا دنتال کنار شماست...

ارتودنسی: مدیریت فضا، درمان ثابت یک و دو فک، پلاک متحرک، براکت رنگی و شفاف و ...

دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: پرکردن با آمالگام، پرکردن با کامپوزیت، بازسازی کامل تاج، اصلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت، لمینیت، جرمگیری و بروساژ، بلیچینگ، کاشت نگین و ...

درمان ریشه: عصب کشی با دستگاه روتاری و اپکس لوکیتور با دقت صدم میلیمتر و بدون خطا، درمان مجدد ریشه، پالپاتومی و ...

دندانپزشکی کودکان: کشیدن، روکش SSC ، پر کردن، فلورایدتراپی، فیشورسیلانت تراپی و ...

جراحی دندان: کشیدن دندان قدامی و خلفی، کشیدن دندان عقل نهفته و نیمه نهفته، جراحی بافت نرم و سخت و ...

خدمات پریو (لثه): جرمگیری و بروساژ، پیوند لثه، افزایش طول تاج و ...

خدمات پروتز: روکش PFM، روکش لمینیت، دست دندان و ...

ایمپلنت دندان: ایمپلنت کره ای، ایمپلنت سوئیسی و ایمپلنت امریکایی

سخن پایانی

نباید فراموش کرد که مراجعه به یک متخصص ارتودنسی باتجربه، خود نوعی صرفه جویی در وقت و هزینه ارتودنسی است. زیرا یک متخصص ارتودنتیست با تجربه و ماهر در مدت زمان کمتری و با دفعات مراجعه کمتری شما را به نتیجه مطلوبتان می رساند.

بنابراین با یک انتخاب مناسب مطمئنا دوران درمان بسیار خوبی را پشت سر خواهید گذاشت و از اثرات درمان ارتودنسی لذت خواهید برد.

 

 

 





نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

جمعه 14 آذر 1399

خواص و فواید چیپس میوه

میوه خشک، چیپس میوه یا  اسلایس میوه جایگزین بسیار خوبی ، برای چیپس های صنعتی بعلت داشتن ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود. میوه خشک طی سالیان اخیر طرفداران و خریداران زیادی در کشور پیدا کرده است به خصوص افرادی که به‌ سلامتی بیشتر اهمیت می‌دهند میوه خشک را دست‌ کم نمی ‌گیرند و آن را حتماً در برنامه غذایی خود جای می‌ دهند چرا که انواع ویتامین های مورد نیاز بدن در آن موجود می ‌باشد.در این مقاله مهمترین خواص هفت میوه خشک را  بررسی خواهیم کرد.

 

1. خواص چیپس میوه خشک خرمالو 

  1. دارای مواد مغذی فراوان است و به تولید انرژی و رفع خستگی در نوزادان و کودکان کمک می کند. بطور کلی، میوه های خشک ازجمله خرما خشک جایگزین بسیار مناسبی برای انواع چیپس های سرخ کرده و روغنی و پرنمک است.
  2. دارای فیبر بالا و قند اندک است. با دارا بودن پکتین در مقادیر کم و متعادل سبب افزایش قند خون در افراد دیابتی نمی شود. بنابراین برای جلوگیری و افزایش انرژی در افراد دیابتی مناسب بوده و سبب پیشگیری از دیابت نوع ۲ می شود.
  3. عملکردهای آنزیمی در ارگانیسم بدن را بهبود می بخشد. حاوی محتوای ب کمپلکس ازجمله اسید فولیک، پیریدوکسین یا ویتامین ب۶، تامین و غیره است.
  4. میوه خشک خرمالو ویتامین A فراوانی دارد. این ویتامین سبب تقویت بینایی، ایمنی مناسب، تجدید سلول و رد در بدن افراد می شود. همچنین وجود این ویتامین در استحکام استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان نقش مهمی داشته و به سوخت و ساز بدن کمک می کند.
  5. با فشار خون مبارزه کرده و سبب بهبود وضعیت قلب می شود.

 

2.خواص چیپس میوه خشک هلو 

هلو خشک موژان

  1. این میوه خشک دارای املاحی چون منیزیم و برومیوم است.
  2. دارای ویتامین هایی همچون گروه B ،ویتامین C، K، E،A، کلسیم، فسفر، آهن، روی، مس، منگنز، فولات است.
  3. به خاطر میزان بالای ویتامین C در برگه خشک هلو، برای رشد اعضای جنین بسیار مفید می باشد.
  4. وجود ماده ای به نام فولات در این میوه از نقص لوله عصبی در جنین جلوگیری می کند.
  5. مقدار زیاد پتاسیم در هلو خشک از گرفتگی عضلانی در زنان باردار جلوگیری کرده و سبب رفع خستگی می شود.

3.خواص چیپس میوه خشک انبه 

میوه خشک موژان

  1. پکتین موجود در انبه خشک شده، کلسترول بد خون را کاهش می دهد.
  2. روی موجود در میوه انبه، نقش موثری در باروری زنان و مردان دارد.
  3. روی و ویتامین C موجود در انبه خشک شده، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  4. انبه سرشار از ویتامین B۶ و پتاسیم است که برای پیشگیری از سنگ کلیه مفید است.
  5. اسید گلوتامین موجود در انبه خشک سبب بهبود تقویت حافظه می شود.

4.خواص چیپس میوه خشک گلابی 

میوه خشک گلابی

اسلایس گلابی تهیه شده از بهترین نوع میوه

 

  1. میوه گلابی فیبر بالایی دارد برای همین با اینکه شیرین است، قند آن با روند کندی جذب بدن می شود در نتیجه برای کسایی که دیابت دارند مشکلی ایجاد نمی کند.
  2. گلابی همچنین برای رفع حساسیت به انسولین در دیابتی ها مفید است.
  3. فیبر های موجود در گلابی از سرطان های ناحیه ی کولون در روده بزرگ پیشگیری می کند.
  4. گلابی همچنین برای رفع حساسیت به انسولین در دیابتی ها مفید است.
  5. میوه گلابی سرشار از اسید فولیک است. این ماده معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت جنین انسان دارد. کمبود آن در زمان بارداری زنان عواقب جبران ناپذیری ایجاد می کند.

5.خواص چیپس میوه خشک موز

موز خشک

 

  1. منگنز موجود در موز برای پوست شما مفید است:
  2. یک موز متوسط ​​تقریباً ۱۳٪ از نیاز روزانه منگنز شما را تأمین می کند.
    منگنز به بدن شما کمک می کند تا کلاژن را بسازد و از پوست و سلول های دیگر در برابر آسیب های رادیکال آزاد محافظت می کند.
  3. موز خشک شده به شما انرژی می دهد:
  4. موز ها حاوی سه قند طبیعی ساکارز، فرکتوز و گلوکز هستند که انرژی شما را تامین می کند ،به همین دلیل موز به خصوص برای ورزشکاران و کودکان میان وعده ای ایده آل است.
  5.  پتاسیم موجود در موز برای سلامتی قلب و فشار خون شما مفید است.

 

6.خواص چیپس میوه خشک نارگیل 

  1. آهن موجود در این میوه خشک در رفع کم خونی بسیار موثر است.
  2. عملکرد مغز را بهبود بخشیده و از پیشروی بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.
  3. اسید های چرب موجود در نارگیل خشک، به هضم غذا کمک می کند.
  4. میان وعده ای پر انرژی و سالم است که جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر است.
  5. با مصرف روزانه نارگیل خشک شده، از آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

7.خواص چیپس میوه خشک کیوی 

کیوی خشک

  1. آهن موجود در این میوه خشک در رفع کم خونی بسیار موثر است.
  2. عملکرد مغز را بهبود بخشیده و از پیشروی بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.
  3. اسید های چرب موجود در نارگیل خشک، به هضم غذا کمک می کند.
  4. میان وعده ای پر انرژی و سالم است که جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر است.
  5. با مصرف روزانه نارگیل خشک شده، از آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

 

اگر به دنبال آن هستید خرید تضمینی میوه خشک و چیپس میوه  داشته باشید و از دست تولید کننده بدون هیچ واسطه ‌ای محصول را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما سایت موژان می‌باشد.

صنایع غذایی موژان، با نام تجاری موژان با ایجاد مجهزترین کارخانه ‌ی تولید و بسته بندی میوه‌های خشک در ایران در سال ۱۳۸۷ به ‌صورت رسمی فعالیت حرفه ایی خود را آغاز نمود و مفتخر است صادر کننده خشکبار و چیپس میوه به بیش از ۱۰ کشور جهان می باشد. صادرات به کشورهای آمریکا، کانادا، امارات، ترکیه، روسیه، گرجستان، ارمنستان، چین، عراق، ژاپن …

 

در شرکت موژان چه میوه‌ هایی تولید می‌شود:

شرکت موژان انواع میوه خشک با بهترین کیفیت را بدون هیچ واسطه ای به‌ دست مشتری می‌رساند.

از دیگر مزایای خرید از شرکت موژان این است که شما می ‌توانید هنگام تحویل میوه خشک پرداخت انجام دهید، و در صورت نداشتن رضایت از محصولات می‌توانید به‌ راحتی جنس خود را مرجوع کنید، که به‌ طور حتم بعد از یک بار مصرف محصولات موژان مشتری دائم و همیشگی ما خواهید شد.

درضمن شرکت موژان دارای نشان سیب سلامت بهداشت و درمان است که با آسودگی خاطر می‌توانید محصولات موژان را خریداری کنید.

همچنین شرکت موژان پخش عمده میوه خشک به سراسر ایران با بهترین قیمت و کیفیت در دستور کار خود دارد.

افتخار موژان رضایت مشتری است.



:: برچسب‌ها: خواص و فواید چیپس میوه,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

جمعه 14 آذر 1399

تعمیرات تخصصی انواع اتو

تعمیر اتو یکی از قسمت های مهم در تعمیرات لوازم خانگی است .اکثر مردم هر روزه لباس های خود را اتو می کنند. اتو یا اطو یکی از وسایل خانگی است که برای صاف کردن پارچه پس از خشک‌شدن آن‌ها، استفاده می‌شود. اتوکشی بیشتر تنها برای نمود زیباتر دادن به پوشاک و پارچه‌ها انجام می‌شود. این راهنمای جامع سه سوت تعمیر در مورد تعمیر اتو ، نحوه کارکرد آن ، چگونگی شناسایی مشکل و شناسایی قطعات و ابزارهایی که برای تعمیر اتوی خود به آن نیاز دارید ، را بیان می کند.

تعمیر اتو

چه اتوی بی سیم ، چه اتوی مسافرتی جمع و جور و چه اتوی الکترونیکی و چه اتوی بخار ، همگی به یک روش کار می کنند. آنها چین و چروکهای موجود در پارچه را با استفاده از رطوبت ، فشار و گرما صاف می کنند. وقتی دریچه بخار بسته می شود ، اتو خشک کار می کند. هنگامی که دریچه بخار باز است ، آب به داخل یک محفظه بخار گرم شده می ریزد ، جایی که از طریق دریچه های موجود در صفحه به صورت بخار خارج می شود. سطح عمل اتو، صفحه ی کف ، ممکن است فلزی ساده باشد یا با مواد نچسب تمیز شونده پوشانده شده باشد.

مشکلات

همانند بسیاری از لوازم کوچک ، نگهداری درست و منظم ، مشکلات را بسیار کمتر می کند. البته در این صورت هم ممکن است مشکلی پیش بیاید.

گرم نمیشود

برای تعمیر اتو ، ابتدا اطمینان حاصل کنید که اتو به پریز برق متصل است ، سیم برق را بررسی کرده و ترموستات را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

غیر طبیعی از آن بخار خارج می شود

كف اتو را بررسی كرده و دریچه ها را تمیز كنید و رسوبات را از محفظه بخار خارج كنید.

یا بیش از حد یا خیلی کم گرم میشود

سیم برق را آزمایش کنید. همچنین کالیبراسیون ترموستات را آزمایش کرده و در صورت لزوم تنظیم کنید.

به درستی آب نمی پاشد

نازل را بازرسی و تمیز کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر, تعمیر اتو , تعمیرات اتو تخصصی , تعمیر تو در محل , تعمیر انواع اتو ها,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

سه شنبه 22 مهر 1399

از آنجایی که طراحی واکنشگرا

 در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی مطابق با اندازه صفحه نمایش معمولی ثابت می‌شود. حفظ هماهنگ ترین ترتیب بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی واکنشگرا می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::