آموزش تعمیر و عیب یابی لپ تاپ چگونه است؟

jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

سه شنبه 30 دی 1399

آموزش تعمیر و عیب یابی لپ تاپ چگونه است؟

آموزش تعمیر و عیب یابی لپ تاپ 

بخش عظیمی از دنیای شرکت ها موبایل است و آنها به قدرت محاسباتی نیاز دارند که بتواند آن را تأمین کند. طی این سال ها لپ تاپ ها از حجیم و سنگین به لاغر و سبک تبدیل شده اند. اما ، حتی با تمام ارتقا قدرت ، اندازه ، ظرفیت و حافظه ، تعمیر لپ تاپ هنوز به طور منظم بوجود می آیند. در اینجا لیستی سریع از پنج مورد از رایج ترین مشکلاتی که در مورد آنها می شنویم و اینکه چگونه می توانید به تنهایی آنها را برطرف کنید آورده شده است.

تعمیر لپ تاپ و تعویض قطعات یدکی

 

    1. مشکل : فن بلند یا گرم شدن و به دنبال آن خاموش شدن. لپ تاپ ها زیاد جابجا می شوند. این می تواند منجر به محدود شدن ورودی هوا به فن شود. همچنین به آنها فرصت زیادی می دهد تا گرد و غبار و ذرات خارجی را از طریق درگاه فن خود به سیستم خنک کننده خود بکشاند.
        • راه حل : از لپ تاپ خود در سطوح سخت و صاف استفاده کنید. از قرار دادن آن روی سطوح نرم که ممکن است جلوی عبور هوا را بگیرند خودداری کنید. فن خود را با هوای فشرده تمیز کنید. تعداد برنامه هایی را که همزمان اجرا می کنید محدود کنید زیرا هرچه بیشتر در حال اجرا باشید ، کار کردن با آن سخت تر خواهد بود.
    2. مشکل : لپ تاپ به آهستگی کار می کند . این اتفاق اغلب می افتد و می تواند مربوط به فضای هارد دیسک ، بدافزار یا اولین علائم خرابی تجهیزات باشد.
        • راه حل : روش های زیادی برای تلاش برای حل مشکلات سرعت وجود دارد ، اما از 10 وب سایت ما در پست وبلاگ ما که فقط به این موضوع اختصاص داده شده است بازدید کنید .
    3. مشکل : باتری دوام ندارد. یکی از بهترین ویژگی های لپ تاپ بی سیم بودن آن است. اما ، ما در ترس دائمی از تخلیه باتری و کمبود آب زندگی می کنیم ، بنابراین ما دائماً باتری خود را سخت می گیریم.
        • راه حل : ابتدا تمام اتصالات کابل شارژر خود را بررسی کنید تا مطمئن باشید از اتصالات خوبی برخوردار نیستند. در مرحله بعد ، باتری خود را کاملاً خالی کنید و با روشن گذاشتن لپ تاپ تا زمان سوختن ، آن را دوباره شارژ کنید. یكی از بزرگترین راه حلهای كلیه فن آوری ها صرفاً تخلیه كامل انرژی از آن و امتحان مجدد آن است ، یعنی رایانه معادل خواب خوب شب. اگر بازهم خیلی زودتر از آنچه که باید خراب شد ، شاید لازم باشد خود باتری را تعویض کنید.
    4. مشکل : اینترنت ندارد . لپ تاپ ها به دلیل قطع ارتباط با اینترنت مشهور هستند که می تواند یک دردسر مهم باشد. قبل از فرض نوعی خرابی تجهیزات ، مراحل اساسی را امتحان کنید.
        • راه حل : در اکثر لپ تاپ ها ، یک دکمه یا کلید بی سیم واقعی برای فعال کردن اتصال وجود دارد ، آن را پیدا کرده و از وضعیت ON مطمئن شوید. سپس با استفاده از تاکتیک تخلیه برق ، روتر خود را دوباره راه اندازی کنید. روتر خود را از برق بکشید ، اجازه دهید 10-20 ثانیه آب آن خالی شود ، سپس دوباره آن را وصل کنید. اگر هنوز مشکلی ندارید ، اتصالات شبکه خود را در صفحه کنترل عیب یابی کنید. در آخر ، از ابتدا شبکه خود را دوباره بسازید تا مطمئن شوید همه اتصالات شما به درستی تنظیم شده است.
    5. صفحه نمایش سیاه. لپ تاپ خود را باز می کنید ، آن را روشن می کنید ، در حال اجرا می شنوید ، اما صفحه نمایش آن سیاه است.
        • راه حل : برق را از برق بکشید ، باتری را جدا کرده و سپس دکمه روشن / خاموش را به مدت 30 تا 60 ثانیه نگه دارید. سیم برق را دوباره وصل کرده و دوباره بوت کنید. سپس دوباره خاموش شوید ، باتری را بگذارید و دوباره بوت کنید.

از جمله مشکلات دیگری که می تواند لپ تاپ را درگیر کند:

در حالی که بسیاری از موارد ممکن است در مورد لپ تاپ و نوت بوک اشتباه رخ دهند ، چهار مسئله زیر متداول ترین مواردی هستند که مشاهده می کنیم:

تعمیر لپ تاپ سه سوت تعمیر

1. ویروس و سایر مشکلات نرم افزاری

مشکل شماره یک که لپ تاپ و رایانه های نوت بوک با آن روبرو هستند مشکل نرم افزاری است. این می تواند یک ویروس ، یک PUP (برنامه بالقوه ناخواسته) ، بدافزار یا به راحتی خراب شدن ویندوز به دلیل بروزرسانی نامناسب ویندوز یا خرابی ساده داده ها ناشی از افزایش قدرت ، نصب نامناسب درایور نرم افزار یا تعداد دیگری از دلایل باشد. علائم می تواند شامل کندترین سرعت کارکرد رایانه ، مسدود شدن یا قفل شدن ، BSOD (صفحه آبی مرگ) یا برنامه هایی باشد که به روال معمول کار نمی کنند.

2. مشکلات صفحه لپ تاپ و نوت بوک

کامپیوترهای لپ تاپ و نوت بوک دارای صفحه نمایش داخلی هستند. متأسفانه ، از آنجا که دستگاه ها بسیار قابل حمل هستند ، بیشتر از یک رایانه رومیزی سو abuse استفاده می کنند. در نتیجه این ، غیر معمول نیست که یک صفحه آسیب ببیند. صفحه لپ تاپ ترک خورده یا آسیب دیده قابل تعمیر است سه سوت تعمیر هزاران مورد از آنها را تعمیر کرده است. حتی اگر صفحه نمایش شما از نظر جسمی آسیب نبیند ، می تواند از راه های دیگر خراب شود. صرف نظر از دلیل ، سه سوت تعمیر شما را تحت پوشش قرار داده است. ما می توانیم صفحه لپ تاپ شما را به سرعت تعمیر کنیم و شما را دوباره راه اندازی کنیم.

3. مسائل مربوط به برق و شارژ

لپ تاپ ها دارای دوشاخه برق و همچنین باتری هستند. باتری ها یک ماده مصرفی محسوب می شوند بنابراین در نهایت باید تعویض شوند. هرچه مدت زمان بیشتری برای لپ تاپ خود داشته باشید ، عمر باتری لپ تاپ نیز کوتاهتر خواهد بود تا اینکه در نهایت به طور کامل شارژ شود. اگر مشکل شما ضعف در دوام شارژ یا شارژ نشدن باتری است ، احتمالاً باید یک باتری جدید تهیه کنید. اگر لپ تاپ یا نوت بوک شما به هیچ وجه روشن نمی شود ، ممکن است یک آداپتور برق خراب داشته باشید یا ممکن است جک برق لپ تاپ یا نوت بوک شما خراب باشد. پریز برق آسیب دیده بسیار رایج است. از آنجا که دوشاخه برق از لپ تاپ خارج می شود ، هنگام استفاده به طور متناوب دچار ضربه و لرزش می شوند. در نهایت ، خود جک می تواند آسیب ببیند. خوشبختانه سه سوت در تعمیر و تعویض پریز برق لپ تاپ تبحر دارد. اگر مشکل از آداپتور برق شما است.

4. خرابی هارد دیسک

تعمیر لپ تاپ مدل های مختلف

برخی از مردم فکر می کنند رایانه آنها "هارد دیسک" است. با این حال ، هارد دیسک یک جعبه فلزی کوچک در داخل رایانه یا لپ تاپ شما است. هارد دیسک شما جایی است که تمام داده ها ، برنامه ها و حتی سیستم عامل (معروف به ویندوز) در آن ذخیره می شود. همه هارددیسک ها دیر یا زود خراب می شوند. آنها دارای قطعات متحرک و یاطاقان توپ هستند که در نهایت خراب می شوند. اگر دیسک سخت شما خراب شود ، ممکن است بتوانیم داده ها و عکس های شما را بازیابی کنیم. اگر متوجه کلیک کردن روی صداهای رایانه یا عملکرد غیرمعمول کند شده اید ، به سه سوت تعمیر اجازه دهید این مشکل را برای شما تشخیص دهد. ما می توانیم هارد دیسک شما را عیب یابی کرده و آن را تعمیر یا جایگزین کنیم و از داده ها و عکس های شما نسخه پشتیبان تهیه یا بازیابی کنیم. البته ، شما همیشه باید از داده های خود پشتیبان تهیه کنید. اگر در حال حاضر از داده های خود به صورت بلادرنگ پشتیبان تهیه نمی کنید ، امروز با ما تماس بگیرید و بگذارید تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانیم تضمین کنیم هرگز هیچ یک از داده های خود را از دست نخواهید داد. تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در زمان واقعی بسیار مقرون به صرفه و کاملاً خودکار است ، بنابراین لازم نیست کاری انجام دهید که ما آن را برای شما تنظیم کنیم!

نتیجه

 اگر هرکدام از این اصلاحات خودتان را امتحان کردید و هنوز هم با همان مشکل روبرو هستید ، وقت آن است که یک تعمیر لپ تاپ را بیاورید. مهندسین شرکت سه سوت تعمیر در زمینه تعمیر و نگهداری کامپیوتر ، چاپگر ، سرور و محل فروش متخصص هستند. ما همچنین چندین سطح خدمات را ارائه می دهیم ، از نگهداری ساعتی تا قرارداد. امروز برای رفع مشکلات رایانه و لپ تاپ خود با ما تماس بگیرید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لپ تاپ,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::