دو سوت تعمیر

fereidouni

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
چهار شنبه 20 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6560 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس







برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها، بهترین زمان معامله در روز، قدرت خریدار و قدرت فروشنده، آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست، پیوت چیست، حد سود و زیان، نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD، سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.

آموزش بورس با آگاه







سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش سرور HP کارکرده
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 7068 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش آپدیت FIRMWARE سرور HP ارزان قیمت

در فروش سرور HP  ارزان قیمت پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP اهمیت زیادی دارد بهمین منظور در این مقاله تصمیم دارم درباره آموزش آپدیت FIRMWARE، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور HP، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور توضیح دهم.

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت Firmware چیست؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، Firmware یک برنامه نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) بر روی برد سیستم ذخیره می شود. Firmware مسئول رفتار سیستمی است که برای اولین بار روشن می شود و یا وقتی که کنترل سرور به سیستم عامل سپرده شده است.

 

فروش سرور HP  ارزان قیمت

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت به روز رسانی firmware به چه صورت است؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، وقتی بسته به روز رسانی توسط شرکت HP مهیا می شود از صفحه Business Support Center download می توان این بسته را دانلود کرده و در سیستم نصب کرد.همانطور که مطلع اید پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP  از برترین هاست .

دو روش برای به روز رسانی firmware دردر فروش سرور HP  ارزان قیمت وجود دارد. روش سنتی Offline ROM Flash و روش جدید Online ROM Flash. روش Online ROM Flash در حال حاضر برای بعضی از سرورهای HP امکان پذیر نیست و ناگزیر به به روز رسانی از طریق Offline ROM Flash هستیم.

روش ۱: به روز رسانی Firmware با روش Offline ROM Flash در فروش سرور HP  ارزان قیمت

همانطور که از عنوان این روش پیداست زمانی می توان از آن در در فروش سرور HP  ارزان قیمت استفاده کرد که سرور خاموش باشد. ضمن اینکه این روش نسبت به روش Online ROM Flash از مزایای کمتری برخوردار است. با دو راهکار زیر می توان این روش را پیاده سازی کرد:

۱- با استفاده از بوت دیسکت ROMPaq در فروش سرور HP  ارزان قیمت

a) فایل ROMPaq را از صفحه HP Business Support Center دانلود کنید.
b) فایل دانلود شده را برای ایجاد بوت دیسکت ROMPaq اجرا کنید.

ROMPaq یک فلاپی دیسک برای آپدیت کردن firmware است. firmware بر روی فلاپی دیسک دانلود شده و سپس سیستم با آن بوت می شود.

۲- با استفاده از ROM Update Utility یا HP Smart Update Manager  در فروش سرور  ارزان قیمتHP

با شروع سی دی نسخه ۷٫۵ Firmware Maintenance ،HP Smart Update Manager Utility جایگزین HP ROM Update Utility شده است.

HP Smart Update Manager (HP SUM) utility به کاربر این امکان را می دهد تا نرم افزار یا کامپوننت های Firmware را از طریق رابط گرافیکی بسیار ساده پیاده سازی کند. HP SUM به همراه سرویس پک HP برای Proliant ارائه می شود.

 

روش ۲: به روز رسانی Firmware با روش Online ROM Method در در فروش سرور HP  ارزان قیمت

Online ROM Flash تکنولوژی جدیدی است که توسط شرکت HP بوجود آمده است و به Firmware این امکان را می دهد که هم به صورت Local و هم به صورت Remote از طریق یک فایل قابل دانلود که Smart Component نامیده می شود به روز شود.

مزایای Online ROM Flash در در فروش سرور HP  ارزان قیمت:

  • در این روش نیازی به خاموش کردن سرور برای به روز کردن Firmware نیست.

  • به روز رسانی کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

  • برای به روز رسانی Firmware، نیاز به ریست کردن سرور می باشد ولی می توان برای انجام آن زمان بندی (schedule) کرد. به عبارت دیگر بعداً نیز می توان سرور را ریست کرد.

  • ادمین سرور می تواند به صورت Remote عمل به روز رسانی را برای چندین سرور به صورت همزمان بوسیله ProLiant Remote Deployment Utility یا the ProLiant Remote Deployment Console Utility و یا بوسیله دیگر تکنولوژی های مدیریت سرور مانند (HP Systems Insight Manager (HP SIM انجام دهد.

  • Smart Component ، firmware را به روز کرده و سیستم را پیکر بندی می کند تا اینکه تنظمیات جدید در ریست بعدی اعمال شود. این قابلیت عمل به روز رسانی را انجام می دهد ولی به ادمین این امکان را می دهد که زمان پیاده سازی این تنظیمات را خود تعیین کند.

 

همه Online Rom Flash ها وابسته به سیستم عامل هستند. دو گونه از سیستم عامل های به روز رسانی Rom flash به صورت زیر است:

Microsoft Windows
Linux
استفاده از Rom-Based Setup Utility

بعد از به روز رسانی ProLiant server system ROM به اخرین نسخه، باید Rom Based Setup Utility را اجرا کرده و سپس BIOS سیستم را برای تنظیمات سخت افزاری و کامپوننت هایی که نصب شده اند پیکر بندی کنید.

بوسیله Rom-Based Setup Utility تنظیمات مختلفی را می توان انجام داد.

 

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.در همین راستا  در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش سرورهای  HP گسترش داده است.جهت مشاور سرور و  فروش سرور HP  ارزان قیمت، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور با ما تماس بگیرید .

گروه بازرگانی نویان سرور

www.noyanserver.com

شماره تماس: 5435 9100 021 _ کالک بر09038623047 - مقدس 09355367685

منبع: شرکت ساپرن پیشرو در خدمات طراحی وب سایت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افزونه Elementor Pro
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6415 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

صفحه سازهای وردپرس، طی سال‌های اخیر بسیار توسعه یافته‌اند و برخی از آن‌ها مانند صفحه ساز حرفه‌ای المنتور پرو محبوب شده‌اند. پیچ بلیدر یا به فارسی صفحه ساز، به قابلیتی گفته می‌شود که طراح وب‌سایت و مدیر آن بدون نیاز به دانش کدنویسی، بتوانند صفحه‌های فوق العاده و حرفه‌ای بسازنند.

 

در این میان، المنتور نیز یکی از این صفحه سازهای وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می شود. نسخه المنتور با نام تجاری  افزونه Elementor Pro  تم فور قابلیت‌های بیشتری را به افزونه هسته المنتور اضافه می‌کند. مثلاً در المنتور پرو، می‌توان از کتابخانه آنلاین استفاده کرد و الگوهای مدنظر را امپورت (درون‌ریزی) نمود.

طراحی کاملاً پیکسلی در وردپرس یکی دیگر از مزیت‌های صفحه ساز المنتور است. این ویژگی تنها پلت فرم کامل برای ارائه طراحی پیکسلی به صورت کد نویسی 100% تمیز و عالی است. این ویژگی چشم انداز طراح را در نظر می‌گیرد و صفحات به صورت خیره کننده‌ای سفارشی و شخصی‌سازی خواهند شد.

 

در کنار همه این موارد آیا می‌دانستید که المنتور توسعه پذیری بالایی دارد؟ هزاران نفر از توسعه دهندگان در پروژه سورس باز المنتور شرکت می‌کنند و این افزونه را به خوبی و سریع گسترش می‌دهند. سورس باز بودن این افزونه، نقش مهمی را در توسعه و حرفه‌ای بودن آن ایفا می‌کند.

 

هر وب‌سایتی که تصور می‌کنید را با المنتور پرو ایجاد کنید! شما با استفاده از این صفحه ساز خواهید توانست که صفحات خیره کننده و سفارشی را ایجاد کنید. برای این صفحه ساز، صدها ماژول و افزودنی طراحی شده است که هر قابلیتی و امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند. افزودنی‌های بیشمار، توسعه پذیر بالا، شخصی‌سازی آن و سریع، آپدیت‌های منظم و سریع از مزایای مهم المنتور است که چشم پوشی از آن‌ها امکان پذیر نیست.

 

جالبست که بدانید بیش از 2 میلیون وب‌سایت در حال حاضر به صفحه ساز المنتور در سرتاسر جهان پیوسته‌اند.

 

منبع مطلب:

https://themefour.com/product/elementor-pro/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لرزشگیر دوربین
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 7066 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

لرزشگیر دوربین که با نام های استایلایزر و گیمبال نیز شناخته میشوند دارای ساختار های مکانیکی پیچیده میباشند و از 2 یا 3 محور و حتی بیشتر به همراه موتور تشکیل میشوند که لرزش های موجود در فیلمبرداری را گرفته و تصویری بدون لرزش را تحویل شما میدهند.

با وجود گسترش تیلیغات و شبکه های اجتماعی ساخت کلیپ ویدئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای ساخت کلیپ تنها با یک دوربین نمیتوان به راحتی کار کرد و یک ویدئو حرفه ای و با کیفیت را ارائه داد. برای این کار به تجهیزات دیگری نیز نیاز است. یکی از وسایل مهم برای تهیه ویدئو با استفاده از دوربین DSLR یا بدون آینه ، لرزشگیر یا گیمبال است. این وسایل توسط برند های متفاوت در انواع مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. این وسیله این امکان را می دهد تا ویدئو های شما بدون لرزش و نرم باشد. همچنین با استفاده از این وسیله می توان هنگام فیلم برداری حرکت کرد و به اصطلاح به تصاویر موشن و تحرک داد که باعث جذاب تر کردن ویدئو های شما می شود. همچنین از حالت ثابت کسل کننده ای که با استفاده از فیلمبرداری بر روی سه پایه صورت می گیرد، اجتناب کرد.

در این مقاله سعی داریم بهترین گیمبال های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید خرید بهتری داشته باشید و محصول مورد نظر را راحت تر انتخاب نمایید.

برند های متفاوتی لرزشگیر دوربین را تولید و طراحی مینمایند که میتوان به DJI و ژیون اشاره نمود. این لرزشگیر ها نیز انواع متفاوتی دارند که بر حسب نوع کار و نوع دوربینی که بر روی آن ها قرار میگیرد تقسیم بندی میشوند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل دوربین گوپرو HERO 7 BLACK محصول جدیدی از کمپانی آمریکایی Gopro است که در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول دوربینی مدرن در ابعاد بسیار کوچک است که می‌تواند همراه خوبی برای افراد ماجراجو باشد. . قیمت گوپرو با توجه به مدل های متفاوتی که دارد می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد..

دوربین گوپرو HERO 7 BLACK که با زاویه‌ دیدی عریض به ضبط فیلم می‌پردازد می‌تواند با کیفیت 4 فیلمبرداری کرده و با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت عکس کند. قابلیت فیلم برداری این دوربین در مقایسه با دوربین های هم رده از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه در قالب 4k تا 60 فریم و در قالب FullHD تا 240 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت می کند. همچنین در این مدل قابلیت تصویر برداری TimeLapse اضافه شده که شیوه ای هیجان انگیز در فیلم برداری است که این قابلیت در مدل های قبلی این محصول وجود نداشت.

این محصول جدید GoPro با وجود اندازه‌ی بسیار کوچک بدنه‌ای مقاوم داشته و توانایی مقاومت در برابر نفوذ رطوبت را تا عمق 10 متری از سطح آب دارد. این دوربین با فرمت Mp4 تصویر ضبط کرده و صدای محیط را به صورت استریو به ویدیوهایش الصاق می‌کند. لرزشگیر تصویر و فوکوس خودکار باعث می‌شود تا تکان‌های وارد شده به دوربین کمترین تاثیر را روی تصاویر داشته و فیلمبرداری با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود

ویژگی جدید بکار گرفته شده در این محصول Hyper Smooth Stabilization نام دارد به گفته کمپانی این تکنولوژی همانند گیمبال ها و لرزشگیر های مکانیکی عمل می کند و ویدئو های ضبطی با این دوربین را صاف و بدون لرزش می سازد.اما باید به این نکته اشاره کرد که این لرزشگیر نرم افزاری است و این بدان معنا است که پردازشگر اطلاعات را از سیستم Gyro تعبیه شده در دوربین را دریافت کرده و به هنگام لرزش گوشه های ویدئو شما حذف (Crop) می شود تا ویدئو صاف را ارائه دهد. همچنین این محصول قابلیت تصویر برداری Vertical Portrait مناسب اشتراک گذاری در فضای مجازی را نیز دارد.

در حال حاضر روند سعودی قیمت دلار کالاهای وارداتی نظیر دوربین های عکاسی دیجیتال دستخوش افزایش قیمت شده اند. با توجه به این مساله و اینکه اکثر کاربران خانگی و افرادی که خواهان شرکت در دوره های آموزشی هستند بدنبال دوربین هایی با قیمت مناسب برای خرید هستند. در این نوشته می خواهیم به تعدادی از دوربین عکاسی ارزان می توانید با صرف هزینه ی کم آنها را تهیه کنید بپردازیم

1300D یک دوربین سطح مبتدی است می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای افراد تازه کار باشد. این دوربین برخلاف نزدیک‌ترین رقیب خود،یعنی نیکون D3400، به قابلیت Wifi نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند فایل‌ها را با سرعت زیادی به کامپیوتر، گوش و تبلت منتقل کنند. حالت اتوماتیک در این دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد و درصورتی‌ که بخواهید کنترل بیشتری بر روی عکاسی داشته باشید می‌توانید از دکمه‌ های جهت‌ دار پشت دوربین و حالت‌ های دستی و نیمه‌دستی استفاده کنید.

بروزترین دوربین رده ی مبتدی نیکون یعنی D3400 دارای قابلیت اتصال بلوتوث است. همچنین رابط کاربری ساده‌ی این دوربین برای کاربران نیکون کاملاً آشنا است. درک این رابط کاربری برای تازه‌ کارها نیز بسیار راحت خواهد بود، ولی شاید کاربران با تجربه‌ تر از کمبود دکمه‌های میانبر ناراضی باشند. نمایشگر و منظره‌یاب آن نیز دقیقاً مانند D3300 هستند.

سیستم فوکوس این دوربین 11 نقطه دارد که میزان زیادی از سنسور را پوشش نمی‌دهند و تنها یکی از آنها از نوع Cross type یا صلیبی است. دقت این سیستم فوکوس قابل‌قبول است، ولی نباید توقع سرعت بسیار بالایی را از آن داشته باشید. از نظر کیفیت فیلم‌برداری نیز با حداکثر رزولوشن 1080/60P عملکرد قابل‌قبولی را ارائه می‌کند.

 

جمع بندی :

درمجموع می توان گفت برای خرید دوربین های حرفه ای ارزان قیمت دو راه پیش روی شما ست. یا انتخاب از گزینه هایی که در این مطلب ذکر شد یا خرید دوربین های کارکرده.

همانگونه که در مطالب قبلی گفته شد برای خرید دوربین های کارکرده شما نیازمند داشتن تجربه و اطلاعاتی هستید تا بتوانید خریدی با اطمینان داشته و متضرر نشوید. کارشناسان ما در گروه آواتصویر آماده مشورت به شما در این زمینه خواهند بود.

برای خرید دوربین های کارکرده می توانید به کانال تلگرامی و قسمت دوربین های کارکرده در سایت مراجعه فرمایید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 59
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 932
:: باردید دیروز : 1069
:: بازدید هفته : 2001
:: بازدید ماه : 20851
:: بازدید سال : 51062
:: بازدید کلی : 291862