دو سوت تعمیر

fereidouni

تاثیر هوش مصنوعی بر کسب و کار ها در آینده
شنبه 11 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2103 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در آینده کسب و کارهای مختلف چه سرنوشتی خواهند داشت؟ چه تغییراتی در دنیای علم به وجود خواهد آمد و دنیای کسب وکارها را متحول خواهد کرد؟ این روزها فناوری های مختلف با سرعت برق و باد در حال ظهور هستند و اتفاقاتی که در دنیای اطرافمان رخ می دهند را دستخوش تغییر می کنند.

یکی از همین فناوری ها هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی مقوله جدیدی نیست، اما در سال های اخیر طرفداران مختلفی پیدا کرده است. اگر دوست دارید تاثیر هوش مصنوعی بر کسب و کارها را بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

هوش مصنوعی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ تاثیر هوش مصنوعی بر دنیای کسب و کارها برویم باید تعریف مناسبی از این حوزه داشته باشیم. هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتری به حساب می آید که کاربرد اصلی آن به وجود آوردن ماشین های هوشمندی هستند که هوش انسانی را شبیه سازی کنند و وظایفی که انسان ها انجام می دهند را بر عهده بگیرند.

هوش مصنوعی همان ماشینی است که به کمک برنامه نویسی مثل انسان فکر می کند، الگوهای موجود را بررسی می کند و در نهایت به یک مدل می رسد.

همه چیز درباره هوش مصنوعی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر از روش ها و تکنیک هایی که هوش مصنوعی در اختیارمان می گذارد استفاده می کنیم. فرض کنید وارد یک فروشگاه اینترنتی شده اید و خریدتان را انجام داده اید.

دفعه بعد که وارد همین فروشگاه شدید به صورت کاملا خودکار محصولاتی مشابه محصولاتی که قبلا تهیه کرده بودید را در قالب یک پیشنهاد دریافت می کنید. همه این موارد به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی به وجود می آیند.

البته کاربرد هوش مصنوعی به همین جا ختم نمی شود. این فناوری پیشرفته در زمینه های دیگری همچون پزشکی، تشخیص چهره و حمل و نقل و امور مالی کاربردهای فراوانی دارد.

هوش مصنوعی و مدیران سایبری

برخی از متخصصان بر این باورند که ظهور فناوری های پیشرفته همچون هوش مصنوعی، برخی از مشاغلی که این روزها به دست انسان ها انجام می شود را نابود می کند. به عنوان مثال شرکت ترند میکرو در تحقیقی که اخیرا انجام داده به این نتیجه رسیده است که تا سال 2030 با ظهور تکنیک های پیشرفته هوش مصنوعی بیشتر مدیران ای تی و مدیران سایبری شغل خود را از دست می دهند.

هوش مصنوعی و خانه های هوشمند

 همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، هوش مصنوعی کاربردهای متنوعی در حوزه های مختلف دارد. یکی از این حوزه ها تولید و ساخت خانه های هوشمندی است که می توانند آسایش و امنیت بیشتری برایمان به ارمغان بیاورند.  

تلویزیون های هوشمند، ترموستات هایی که هوشمندانه طراحی شده اند، سیستم های روشنایی هوشمند، قفل های هوشمندی که جلوی دزدها را می گیرند، سنسورهای مخصوص درب و پنجره که مانع از هدر رفت انرژی می شوند، وسایل خانه که به کمک هوش مصنوعی طراحی می شوند همه و همه جزء کاربردهای هوش مصنوعی در خانه ها هستند.

در کنار کاربردهایی که این حوزه در خانه ها دارد استفاده از آن در حمل و نقل و گردشگری نیز می تواند جذاب باشد. در آینده نزدیک به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی قادر خواهید بود راحت تر از قبل به  اجاره سوئیت در کیش بپردازید، از خانه های هوشمند لذب برده و با خیال آسوده سفر کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال چگونه است؟
یک شنبه 5 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 1259 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال

این بار در سایت سه سوت تعمیر در مورد رفع اشکال و آموزش تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال دیجیتال و نحوه کار دوربین دیجیتال را به شما آموزش می دهد. مواردی که معمولاً اشتباه رخ می دهد و نحوه شناسایی مشکل را بیان می کند. دوربین های دیجیتال با کیفیت خوب در واقع بدون دردسر هستند. در حقیقت ، بیشتر در واقع مشکلات عکاسی است - نوردهی ضعیف ، نور ناکافی ، انگشت شست روی لنز - به جای مواردی که برای تعمیر نیاز دارید. حتی در این صورت ، دانستن اینکه دوربین های دیجیتال چگونه کار می کنند و چه عواملی اشتباه ممکن است باعث شود دوربین دیجیتال شما با مشکلات کمتری ، عکس های عالی تولید کند.(دوربین عکاسی ابزاری برای ثبت تصویر بر روی فیلم است.)

تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال

دوربین عکاسی دیجیتال چگونه کار می کند؟

دوربین عکاسی دیجیتال عکس هایی را می گیرد که الکترونیکی هستند تا فیلم. عکاسی دیجیتال فن آوری های عکاسی و رایانه را در هم آمیخته است. دوربین دیجیتال برای ضبط تصویری که توسط آن لنز متمرکز شده است ، از تراشه رایانه استفاده می کند. بارهای الکتریکی خوانده می شوند و به اطلاعات یا داده های دیجیتالی تبدیل می شوند. سپس داده های مربوط به تصویر به یک کارت حافظه قابل جابجایی و قابل استفاده مجدد در دوربین منتقل می شود. تصاویر حاصل را می توان از طریق رایانه ذخیره ، مشاهده ، بهبود ، تغییر و چاپ کرد. همچنین به راهنمای رفع مشکل فیلم دوربین مراجعه کنید .

چگونه می توانم یک مشکل را شناسایی کنم؟

مجدداً می توانید بسیاری از مشکلات دوربین های دیجیتال را با مراجعه به کتابچه راهنمای مالک شناسایی و برطرف کنید. این ممکن است شامل دستورالعمل های مربوط به اجرای خودتشخیصی باشد. دوربین های جدید بسیار هوشمند هستند. برای تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال در اینجا چند نکته کلی وجود دارد.

اگر با دوربین های دیجیتال آشنایی ندارید ، فروشگاه خود را از فروشگاهی که مشاوره و خدمات خوبی ارائه می دهد بخرید. ممکن است کمی بیشتر از خرید از فروشگاه تخفیف هزینه کنید.

برای تعمیره دوربین عکاسی به چه مواردی نیاز دارم؟

سعی نکنید دوربین دیجیتال خود را از هم جدا کنید! دستورالعمل های مربوط به تعویض باتری و تمیز کردن و عیب یابی دوربین خود را در کتابچه راهنمای کاربر دنبال کنید ، اما فراتر از آن نروید. اگر کار نکرد ، ممکن است تحت ضمانت باشد و شما نمی خواهید کاری انجام دهید که این ضمانت را باطل کند. در غیر این صورت ، تعمیرکار برای تعمیره دوربین عکاسی دیجیتال با تجربه دوربین دیجیتال استخدام کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 59
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 360
:: باردید دیروز : 1069
:: بازدید هفته : 1429
:: بازدید ماه : 20279
:: بازدید سال : 50490
:: بازدید کلی : 291290