تعمیر انواع گوشی موبایل در منزل

jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

یک شنبه 8 فروردين 1400

تعمیر انواع گوشی موبایل در منزل

تعمیر انواع گوشی موبایل در منزل

هیچ کس گوشی هوشمند معیوب را دوست ندارد. وقتی تمام زندگی خود را (کم و بیش) در دستگاه نگه دارید ، به آن ابزار نیاز دارید تا همیشه به درستی کار کند. متأسفانه ، اشکالات ، خرابی ها و سایر موارد اجتناب ناپذیر هستند ، خصوصاً با افزایش سن تلفن. خبر خوب این است که بسیاری از رایج ترین موضوعات رفع های نسبتاً ساده ای دارند که می توانید خودتان انجام دهید. خبر بد این است که همیشه اینگونه نخواهد بود. اگر این راه حل های تعمیر موبایل ترفندی برای شما ایجاد نکردند ، با ناراحتی به شما می گوییم که ممکن است مجبور شوید گوشی خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید یا (نفس نفس گیر) را به مدل جدیدتری ارتقا دهید .

اما قبل از شروع وحشت ، نفس عمیق بکشید - ممکن است راه حل مشکل شما فقط چند ضربه فاصله باشد.

مشکلات عمده گوشی موبایل

اگر تلفن شما در حال کند شدن است ممکن است به دلیل یک مسئله کلی نباشد ، بلکه فقط به دلیل چند سیب بد است. تشخیص اینکه کدام یک است می تواند به شما در سفر به فروشگاه و چند دلار صرفه جویی کند. اگر فقط چند برنامه باشد ، شاید بتوانید با حذف داده هایی که آنها در تلفن شما ذخیره می کنند ، شرایط را اصلاح کنید.

برای تعمیر موبایل اندروید، تنظیمات را باز کنید ، به برنامه ها و اعلان ها بروید ، برنامه مشکل ساز را انتخاب کنید و روی Storage & cache ضربه بزنید . در اینجا ، شما دو گزینه دارید. ابتدا سعی کنید Clear Cache را انتخاب کنید تا فقط پرونده های موقت برنامه را در تلفن شما پاک کند. (وقتی این موارد زیاد شوند یا خراب شوند ، می توانند با سرعت و قدرت برنامه خراب شوند.) پاک کردن حافظه پنهان با تنظیمات برنامه بهم نخورد ، اما ممکن است برای حل مشکل شما کافی نباشد.

اگر این کمکی نکرد ، پاک کردن داده را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات برنامه پاک شود و از ابتدا شروع شود. پاک کردن داده ها گزینه جامع تری را ارائه می دهد ، اما ممکن است مجبور شوید اطلاعات خود را دوباره وارد کنید ، مانند نام کاربری و رمز عبور .

چند برنامه معیوب

در iOS ، گزینه های پاک سازی داده یکسانی نخواهید داشت. در عوض ، باید برنامه خود را حذف نصب و نصب مجدد کنید. نماد آن را پیدا کنید ، آن را فشار داده و نگه دارید و سپس از فهرست کشویی ظاهر شده گزینه Delete App را لمس کنید . سپس آن را در App Store پیدا کرده و دوباره نصب کنید. با این کار تمام داده های ذخیره شده محلی پاک می شود و برنامه از ابتدا راه اندازی می شود. اگر می خواهید یک دسته از برنامه ها را به یک باره حذف کنید ، یک برنامه را فشار داده و نگه دارید و پس از ظاهر شدن منوی کشویی ، نگه داشتن آن را ادامه دهید. یکی دو ثانیه بعد ، همه نمادهای برنامه شروع به لرزش می کنند و X های خاکستری کوچک روی آنها ظاهر می شود. برای حذف ، روی X ضربه بزنید .

اگر ترفند پاکسازی داده ها شکست بخورد ، ترفند قدیمی حذف نصب مجدد در تلفن های اندروید نیز کار خواهد کرد. از توپی یا صفحه قفل شده خود ، روی نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید ، سپس آن را به بالا به دکمه حذف نصب بکشید . این روش علاوه بر این مزیت این را دارد که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را اجرا می کنید که دارای تمام وصله های اصلاح شده و رفع اشکالات است. اما اگر می خواهید برنامه را پس بگیرید ، باید قبل از رفتن به حذف نصب مجدد ، از داده های برنامه - چه اسناد و چه امتیازات بالا - پشتیبان بگیرید. اکنون اکثر برنامه ها می توانند داده ها را در فضای ابری ذخیره کنند ، اما بررسی مجدد این امر ضرری ندارد.

اگر حتی پس از نصب و نصب مجدد آن هنوز با مشکلی روبرو هستید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد اینکه آیا با یک مشکل شناخته شده روبرو هستید یا اینکه مستقیماً با توسعه دهنده با جزئیات آنچه در آن است تماس بگیرید ، تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که شرح کاملی از مشکل خود ، سازنده و مدل دستگاهی که استفاده می کنید ، به علاوه نسخه سیستم عامل در حال اجرا را ذکر کنید. معمولاً می توانید جزئیات تماس با برنامه نویس را در لیست آنلاین برنامه پیدا کنید.

اشکالات گسترده

اون چیه ، تیمی؟ صفحه دوباره مسدود شد و دیگر نمی توانید مشق شب را به تعویق بیندازید؟ EdZbarzhyvetsky از طریق Depositphotos

اگر مسائل کلی تقریباً به طور تصادفی در انواع برنامه ها ظاهر شوند ، مشخص کردن یک دلیل اصلی کار سخت تر خواهد بود. شاید یک م hardwareلفه سخت افزاری در حال خراب شدن باشد ، دستگاه بیش از حد بیش از حد گرم می شود یا یک ارتقا به درستی کار نمی کند. اما در واقع نیازی به تشخیص تلفن خود برای رفع آن نخواهید داشت.

اشکال قدیمی در خاموش و روشن کردن دستگاه شما کمی واضح به نظر می رسد ، اما به راحتی می تواند انواع مشکلات را برطرف کند. این کار به این دلیل کار می کند که همه چیز را در حافظه موقت تلفن شما پاک می کند ، بنابراین اگر یک زن و شوهر از برنامه ها باعث می شوند کل تلفن از بین برود ، ممکن است برای کار دوباره دستگاه شما کافی باشد.

اگر تلفن یخ زده است و نمی توانید آن را به روش معمول خاموش کنید ، یک ترکیب تنظیم مجدد سخت افزار را امتحان کنید. برای اینکه بفهمید چه دکمه هایی را فشار دهید و نگه دارید تا مجبور به بازنشانی شوید ، ساخت و مدل آنلاین را جستجو کنید. به راحتی می توانید دستورالعمل هایی برای تلفن های Pixel گوگل یا مدل های متعدد آیفون اپل پیدا کنید .

اگر سیستم ایمن و ناخواسته از کار بیفتد ، وقت آن است که به برخی از کارهای کارآگاهی بپردازید. خرابی های غیرقابل توضیح می تواند در اثر گرم شدن بیش از حد تلفن باشد ، بنابراین هنگام استفاده و شارژ کردن ، دمای آن را کنترل کنید. اگر اغلب لمس آن داغ است ، ممکن است مشکل با یک شارژر معیوب یا یک باتری در آخرین پایه های آن باشد.

کمبود فضای ذخیره سازی محلی نیز می تواند باعث بروز اشکالات و خرابی های تصادفی شود ، بنابراین برای تعمیرات موبایل یا گوشی هوشمند خود بررسی کنید که چه مقدار فضای خالی بر روی دستگاه شما باقی مانده است. در Android ، تنظیمات را باز کنید و به بخش ذخیره سازی بروید. در iOS ، تنظیمات را باز کنید ، سپس روی General and iPhone Storage ضربه بزنید . اگر فضا کم می کنید ، باید فضای دیگری درست کنید. اکثر تلفن ها روش خاص خود را دارند تا به شما کمک کنند تا فضا را آزاد کنید ، اما اگر تلفن شما اینگونه نیست ، راهنمای ما را در این باره بررسی کنید .

به عنوان آخرین چاره ، ممکن است بخواهید کل تلفن خود را مجدداً به تنظیمات کارخانه آن برگردانید ، این بدان معناست که همه داده ها را پاک کرده و دوباره به صورت کاملاً جدید تنظیم کنید. اگر بعد از آن مشکل همچنان ادامه داشت ، احتمالاً به دنبال نقص سخت افزاری هستید. برای مقابله با آن ، به بخش "عیب یابی و سایر مسائل" در پایین بروید.

ماندگاری ضعیف باتری

TFW باتری شما تمام شد و هنوز مطمئن نیستید که کجای تاریخ خود را ملاقات خواهید کرد. Nicomenijes از طریق Depositphotos

تا حدی ، هر کسی که تلفن جدیدی داشته باشد با عمر باتری دست و پنجه نرم می کند. اما وقتی فقط در عرض چند ساعت شارژ شما به نصف کاهش می یابد ، شما دچار مشکل می شوید. این می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که باتری قدیمی شده و سریع شروع به تخریب کند. اگر این مورد در مورد تلفن شما وجود دارد ، برای تعمیر موبایل خود باید تعویض حرفه ای باتری را بررسی کنید. اگر تلفن شما نسبتاً جدید باشد ، این منطقی خواهد بود ، اما اگر یک گوشی قدیمی را به همراه داشته باشید ، ممکن است برای یک نسخه جدید موعد داشته باشید. فقط فراموش نکنید که یک کالای قدیمی خود را دوباره بازیافت کنید .

اما قبل از شروع تحقیق درباره تلفن های جدید ، چند ترفند را امتحان کنید تا عمر باتری خود را به حداکثر برسانید. ابتدا بفهمید که آیا می توانید تخلیه باتری را به گردن یک یا دو برنامه بیندازید. در Android ، می توانید میزان میزان مصرف باتری هر برنامه را در منوی برنامه ها و اعلان ها بررسی کنید یا می توانید مصرف عمومی باتری را از طریق ورودی باتری در تنظیمات بررسی کنید. همین مسیر در iOS کار می کند. اگر چند گراز انرژی را شناسایی کردید ، آنها را از تلفن خود خارج کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است.

در حالی که در اطراف منوی Battery مشغول مکیدن هستید ، می توانید حالت صرفه جویی در مصرف باتری را بنام Battery Saver on Androids و Low Power Mode در iPhone فعال کنید. روشن کردن این مشکلات زمینه ای شما را برطرف نمی کند ، اما می تواند بین هزینه ها کمی بیشتر به شما فرصت دهد.

در تعمیر موبایل برای افزایش بیشتر عمر باتری ، حداقل به طور موقت ، روشنایی صفحه نمایش را کم کنید یا تلفن را به صورت دوره ای در حالت هواپیما قرار دهید. ردیابی موقعیت مکانی همچنین می تواند باتری شما را خالی کند - با رفتن به تنظیمات ، سپس موقعیت مکانی و در iOS با رفتن به تنظیمات حریم خصوصی خدمات موقعیت مکانی ، آن را در Android خاموش کنید .

آنتن دهی ضعیف

گاهی اوقات برای از دست دادن دریافت سلول حتی لازم نیست در وسط هیچ جا باشید. گاهی اوقات تلفن شما فکر می کند اتاق نشیمن شما وسط جایی نیست. elvinstar از طریق عکس سپرده

اگر تلفن شما دارای مشکلات شبکه ای است که اتصال به Wi-Fi یا گرفتن سیگنال تلفن همراه را دشوار می کند و آنتن دهی ضعیفی دارد ، همیشه نباید سرزنش شود. مقصر ممکن است خارجی باشد - شاید شما در یک نقطه مرده بدنام باشید که هیچ کس نمی تواند سیگنالی دریافت کند ، یا در خانه هستید و سایر دستگاه ها نیز برای اتصال به وب در تلاش هستند. در این صورت ، برای تعمیر موبایل خود شاید لازم باشد عیب یابی خود را روی مورد دیگری غیر از گوشی قرار دهید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل و گوشی هوشمند, تعمیر موبایل, تعمیرات موبایل, تعمیرات تخصصی موبایل, تعمیرات موبایل در منزل, تعمیر موبایل در محل, تعمیر موبایل سامسونگ , تعمیر گوشی موبایل,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::