نحوه تعمیر ماکروفر

jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

سه شنبه 10 فروردين 1400

نحوه تعمیر ماکروفر

نحوه تعمیر ماکروفر

تعمیر مایکروویو ممکن است کاری دشوار به نظر برسد ، اما بیش از 80٪ از مشتریان ما این تعمیرات را "آسان" یا "واقعاً آسان" ارزیابی می کنند. به طور متوسط ​​انجام تعمیر ماکروفر باید کمتر از 15 دقیقه طول بکشد. ما با علائم رایج مایکروویو را از بین می بریم ، مانند صفحه لمسی شما پاسخ نمی دهد ، مایکروویو شما سر و صدا است ، سینی شما نمی چرخد ​​یا درب شما گیر کرده است. این راهنمای گام به گام نحوه عیب یابی را به شما می آموزد. شما خواهید آموخت که چه قطعاتی مقصر هستند و چگونه می توان آنها را آزمایش ، تعمیر یا تعویض کرد.

اشکال سوئیچ غشایی

اگر دکمه های صفحه لمسی مایکروویو شما کار نمی کنند ، ممکن است مشکل از سوئیچ ممبران باشد. این قسمت از کلیدهای الکتریکی لمسی نرم تشکیل شده است که دو لایه پلاستیک Mylar با پوشش های رسانا در طرفین هستند که روبروی هم قرار دارند. هنگامی که یک کلید را روی صفحه لمسی مایکروویو خود فشار می دهید ، دو سطح با هم تماس می گیرند و یک مدار الکتریکی را تکمیل می کنند که سیگنالی را به صفحه کنترل می فرستد. پوشش رسانای سوئیچ غشایی شما با گذشت زمان و با استفاده مکرر فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

نحوه تست سوئیچ غشای مایکروویو:

قبل از شروع این آزمایش و تعمیر ماکروفر ، آن را از برق بکشید.

برای تست سوئیچ غشایی آن را پیدا کنید. برای دسترسی به کلید غشایی که معمولاً توسط یک رابط نوار تخت به صفحه کنترل متصل می شود ، باید کابینت را جدا کنید.
پس از مراجعه به شماتیک الکتریکی مایکروویو برای تعیین طرح ماتریسی سوئیچ غشایی ، صفحه لمسی را با یک مولتی متر تست کنید. هنگام آزمایش هر کلید روی صفحه لمسی ، باید چند اهم مقاومت داشته باشید.
اگر نتایج آزمایش شما معیوب یک یا چند کلید باشد ، شما به یک سوئیچ غشای جایگزین احتیاج دارید.

مشکل برد کنترل

اگر نمی توانید روی صفحه لمسی مایکروویو خود شماره گیری کنید اما صفحه نمایش هنوز روشن است ، ممکن است مشکل از صفحه کنترل باشد. برد کنترل صفحه لمسی را با سیگنال های ولتاژ پایین تأمین می کند. هنگامی که دکمه ای را روی صفحه لمسی مایکروویو خود فشار می دهید ، صفحه کنترل سیگنالی را به سایر اجزای مایکروویو می فرستد تا گرم شود. اگر کلید غشایی به صورت معمول کار می کند و اتصال به صفحه کنترل خوب به نظر می رسد ، پس احتمالاً باید صفحه کنترل تعویض شود.

نحوه بازرسی از برد کنترل مایکروویو:

قبل از شروع این بررسی یا هر بازرسی دیگر ، دستگاه خود را از منبع برق جدا کنید.
صفحه کنترل خود را پیدا کنید. برای دسترسی به آن باید تمام یا بخشی از کابینت را بردارید.
هنگامی که آن را پیدا کردید ، به دنبال علائم آسیب یا سوزش هستید ، صفحه کنترل خود را بصری بازرسی کنید.
اگر هنگام بازرسی مشکلی پیدا کردید ، یا سایر علل ذکر شده در بالا را رد کردید ، برای تعمیر ماکروفر به یک صفحه کنترل جایگزین احتیاج دارید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سرویس و تعمیر اجاق مایکروفر, تعمیرات ماکروفر, تعمیر ماکروفر, تعمیر مایکروویو, تعمیرات مایکروویو, تعمیرات تخصصی مایکروویو, تعمیرات ماکروفر, تعمیرات تخصصی ماکروفر, تعمیر ماکروفر در منزل, نحوه تعمیر ماکروفر, تعمیر ماکروفر در محل, تعمیر ماکروفر در محل, تعمیر ماکروفر در کرج, تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر, سه سوت تعمیر, تعمیر ماکروفر در کرج, تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر, سه سوت تعمیر, تعمیرات مایکروویو در سه سوت تعمیر, سه سوت, نحوه تعمیر مایکروویو,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::