jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

یک شنبه 26 دی 1400

تیم سرویس و تعمیرات دو سوت تعمیر

ضمانت کیفیت کار در دو سوت تعمیر

اگر لوازم منزل شما، چه لوازم الکترونیکی و چه لوازم آشپزخانه، مشکلی دارند، مراجعه به یکی از نمایندگی های دو سوت تعمیر در تهران بهترین انتخاب برای شماست.

در شرکت تعمیراتی دو سوت تعمیر سرویس و تعمیر انواع مدل های مختلف لوازم خانگی از جمله؛ ماشین های لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال فریزر ، خشک کن ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، لوازم یکپارچه و وسایل گازسوز ارائه می شود.

برای آرامش خاطر ، تمام تعمیرات این مرکز به صورت استاندارد با شش ماه قطعات و ضمانت کار ارائه می شود.

برای سهولت هرچه بیشتر، تیم دو سوت تعمیر زمانهای ملاقات صبح و بعد از ظهر ، اغلب از جمله شنبه ها را ارائه می دهند.

برای رزرو تعمیرات خود با یکی از متخصصان تعمیر لوازم خانگی دوستانه و مجرب دو سوت تماس بگیرید. در تماس با این مرکز دریغ نکنید.

تعمیرات لوازم خانگی در شرکت دو سوت تعمیر توسط بهترین متخصصان و ارائه ضمانت کامل کیفیت خدمات آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی می باشد.

لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی شما بازی می کنند و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند.

تعمیرات لوازم خانگی و الکترونیکی در دو سوت تعمیر



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

جمعه 24 دی 1400

طراحی گرافیک و تبلیغات ریوال آنلاین

تیم طراحی گرافیک و تبلیغات ریوال آنلاین

تکنیک های طراحی گرافیک به طور گسترده در همه زمینه های تبلیغاتی در دسترس هستند. مسئولیت این نوع خدمات بر عهده یک یا چند طراح گرافیک است.

این خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات شامل تصویرسازی، عکاسی و چاپ است و برای انتقال بهتر مفاهیم و یادگیری مورد استفاده قرار می گیرد. این خدمات و طراحی بصری در تجارت اهمیت بیشتری دارند.

طراحان گرافیک از عناصر گرافیکی برای گرافیک و تبلیغات برندهای مختلف استفاده می کنند.

پوسترها، بروشورها، خدمات چاپ، برندسازی وب سایت و پلتفرم های دیجیتال، خدمات گرافیکی هستند که توسط مشاغل ارائه می شوند.

ریوال آنلاین یک آژانس طراحی گرافیک و تبلیغات در تهران است که طی چندین سال تاسیس شده است.

لبان 100 طراح حرفه ای در تیم ما به برندهای مختلف مختلف در جهان خدمات ارائه می دهد.

آنها روی پیام های برند تمرکز می کنند، اما تخصص آنها ایجاد گرافیک تبلیغاتی جذاب است.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

دو شنبه 15 آذر 1400

بهترین نوع طراحی لوگو

طراحی لوگو

چرا به لوگو نیاز دارید؟ طراحی بصری می تواند با ارائه چهره ای قابل اعتماد و جذاب به کسب و کارتان به شما کمک کند تا از رقبا متمایز شوید. اما به یاد داشته باشید که خود لوگوها به یک دلیل اصلی وجود دارند: کمک به مشتریان برای شناسایی برند، تجارت و محصول یا خدمات شما. لازم نیست همه چیزهای ممکن در مورد کسب و کار شما را بیان کند یا حاوی هفت معنی پنهان باشد. شما فرصت های زیادی برای گفتن داستان برند خود خواهید داشت، بنابراین انتظار نداشته باشید که لوگو همه این کارها را برای شما انجام دهد.

البته، لوگوی شما باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و از نظر فنی درست باشد. علاوه بر این، لوگوها باید ساده، مرتبط و متمایز باشند. با توجه به این معیارها، لوگو را در مرحله پیش نویس اول در نظر خواهیم گرفت. اما ابتدا مطمئن شوید که اختصار واضحی دارید ...

یک جلسه توجیهی واضح آماده کنید
طراحی لوگو باید هم برای طراح و هم برای مشتری لذت بخش باشد. این نیاز به ارتباط خوب و یک جلسه توجیهی قوی دارد. خلاصه پروژه، اهداف و الهام بخش را مشخص می کند تا شما و طراحتان در یک صفحه باشید. شما باید مواردی مانند شرح مختصری از سازمان را درج کنید، توضیح دهید که چه کاری انجام می دهید و مشتریان شما چه کسانی هستند، محصولات، خدمات یا فعالیت های خود را فهرست کنید و کمی در مورد ویژگی های برند خود اضافه کنید. آیا می خواهید به سوالاتی مانند اینکه هویت خود را به عنوان یک شرکت چگونه توصیف می کنید پاسخ دهید؟ اهداف کسب و کار شما چیست؟

 


:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

جمعه 14 آبان 1400

علائم و نماد چیست؟ بهترین نوع آن کدام است؟

نشانه در تیم ریوال آنلاین عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری لوگویی به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

اشکال

همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با علامت “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

در آرمها برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و ایده عجین شده است. نماد یک شرکت خوب،  می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

به صورت کوتاه  اگر شما یک شرکت داشته باشید و یک نماد را برای شرکتتان معرفی کنید و سالیان متمادی با همان نماد کار کنید. مردم شما را با آن طراحی های لوگو می شناسند. و حتی اگر تعداد شعبه های متعددی در شهر و کشور داشته باشید، مردم صرفا جهت مراجعه به این شعب در شهر به دنبال شکل شرکت شما خواهند گشت.

همچنین در تفاوت نوشته با تایپ در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال علامت این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی  در تبلیغات است. از آنجایی که در این بخش قصد بر توضیح “ لوگو  ” در مدیوم رسانه ای داریم این مبحث را در اینجا خاتمه داده و به “ ساخت آرم ها ” و یا “ logo ” خواهیم پرداخت.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::