jasina , تعمیر ماکروفر در محل , تعمیر ماکروفر در کرج , تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر , سه سوت تعمیر , تعمیرات آبگرمکن , ir , حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی رزومه حرفه ای , ساخت رزومه , طراحی رزومه , رزومه , طرح رزومه ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

دو سوت تعمیر
دو سوت تعمیر

جمعه 14 آبان 1400

علائم و نماد چیست؟ بهترین نوع آن کدام است؟

نشانه در تیم ریوال آنلاین عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری لوگویی به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

اشکال

همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با علامت “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

در آرمها برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و ایده عجین شده است. نماد یک شرکت خوب،  می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

به صورت کوتاه  اگر شما یک شرکت داشته باشید و یک نماد را برای شرکتتان معرفی کنید و سالیان متمادی با همان نماد کار کنید. مردم شما را با آن طراحی های لوگو می شناسند. و حتی اگر تعداد شعبه های متعددی در شهر و کشور داشته باشید، مردم صرفا جهت مراجعه به این شعب در شهر به دنبال شکل شرکت شما خواهند گشت.

همچنین در تفاوت نوشته با تایپ در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال علامت این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی  در تبلیغات است. از آنجایی که در این بخش قصد بر توضیح “ لوگو  ” در مدیوم رسانه ای داریم این مبحث را در اینجا خاتمه داده و به “ ساخت آرم ها ” و یا “ logo ” خواهیم پرداخت.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

جمعه 30 مهر 1400

مشکلات عمده وسایل خانگی و الکترونیکی

نیاز به تعمیرات انواع وسایل منزل شما همیشه وجود داشته است. با این حال اکثر لوازم مدرن امروزی با قطعات باکیفیت ساخته می شوند و طوری طراحی شده اند که سال ها دوام بیاورند.

با این حال ، تجمع گرد و غبار ، خاک و پرز و همچنین سایش و فرسودگی روزانه می تواند بر کارایی ، کارایی و طول عمر سیستم شما تأثیر بگذارد.

مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید، تا اطمینان حاصل شود که بیشترین بهره را از لوازم خانگی خود می برید.

ما اهمیت لوازم کاربردی و کارآمد را درک می‌کنیم، و به همین دلیل است که خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی در کلاس جهانی را در دالاس-فورث ارائه می‌کنیم.

متخصصان خدمات لوازم خانگی حرفه ای، تیم قابل اعتمادی هستند که در دالاس-فورت ورث به آنها مراجعه می کنند.

تعمیر و نگهداری لوازم خانگی جامع و کامل را ارائه می دهند، تا بتوانید سالیان سال از لوازم با کارایی بالا خود لذت ببرید.

مشکلات عمده وسایل خانگی و الکترونیکی

هر یک از تکنسین های متخصص تعمیرات سال ها آموزش و تجربه در حمل و نگهداری و تعمیرات قعطات از انواع لوازم خانگی از جمله:

  1. یخچال و فریزر
  2. ماشین های یخ
  3. واشر
  4. خشک کن ها
  5. ماشین ظرفشویی
  6. مایکروویو
  7. اجاق گاز / ظرف / اجاق گاز
  8. تمیز کردن دریچه خشک کن

مزایای تعمیر و سرویس مداوم وسایل منزل

شاید از خود بپرسید که آیا لوازم خانگی شما واقعاً نیاز به نگهداری دارند.

پاسخ ساده این است: بله! تعمیر و سرویس مداوم. تفاوت بین یک دستگاه کاربردی و کارآمد و دستگاهی است که هزینه تعمیرات بعدی را برای شما به همراه دارد.

چرا صبر کنید تا برای خدمات تعمیر لوازم خانگی با ما تماس بگیرید در حالی که می توانید به طور کلی از مشکلات پرهزینه جلوگیری کنید.

تعمیر و نگهداری منظم لوازم خانگی شما چندین مزیت دارد، از جمله:

  • بهبود ایمنی خانه - عدم نگهداری از لوازم خانگی شما، به ویژه خشک کن ها، می تواند به یک خطر ایمنی تبدیل شود.
  • هنگامی که پرز و زباله در قطعات و دریچه ها گیر می کند، خطر آتش سوزی را به شدت افزایش می دهد.
  • خدمات تعمیر و نگهداری ما این نوع مشکلات را حل می کند تا اطمینان حاصل شود که شما و خانواده شما تا حد امکان ایمن هستید.
  • افزایش کارایی و کارایی - هر سیستم مکانیکی به خدمات مداوم نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که بهترین عملکرد را دارد.
  • شما باید در خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی خود سرمایه گذاری کنید، به همان دلیلی که ماشین خود را 100000 مایل بدون تعویض روغن رانندگی نمی کنید.
  • خرابی های کمتر-اگرچه ما شرکت شماره 1 تعمیرات لوازم خانگی در دالاس فورت ورث هستیم و قادر به رفع هر مشکلی هستید ، ترجیح می دهیم به شما کمک کنیم از بروز مشکلات جلوگیری کنید.
  • خدمات تعمیر و نگهداری منظم می تواند خطر خرابی و خرابی دستگاه های شما را کاهش دهد.
  • طول عمر بیشتر - در حالی که داشتن لوازم خانگی در خانه برای راحت تر شدن زندگی فوق العاده است ، اما این سیستم ها ارزان قیمت نیستند.
  • خدمات تعمیر و نگهداری ما می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و لوازم خانگی شما را تا حد امکان دوام بیاورید.

مشکلات متداول وسایل

در ادامه به بررسی مشکلات رایجی که برای وسایل و لوازم الکترونیکی و خانگی پیش می آید، می پردازیم.

1. گوشی من برنامه ها را خودکار باز میکند

مشکلی که اکثر کاربران تلفن های اندرویدی با آن روبرو هستند، باز شدن خودکار برنامه است! برای رفع اشکالات رایج گوشی موبایل خود، در ادامه با ما همراه باشید.

به عنوان مثال ، تصور کنید که در حال مشاهده تنظیمات تلفن خود هستید و ناگهان برنامه تلگرام به طور خودکار در تلفن شما باز می شود.

دعوت نامه عضویت به یک کانال خاص تلگرام ارسال می شود! این مشکل اغلب در کاربران گوشی های اندرویدی رخ می دهد.

گاهی اوقات این مشکل را در iPhone و iPad های اپل مشاهده می کنیم.

علت مشکل به دلیل برنامه های مخرب و ویروسی است که بر روی گوشی شما نصب شده است!



:: برچسب‌ها: هزینه تعمیر LCD تلویزیون, اشکالات اساسی اتو بخار, کولر گازی خنک نمی کند, گوشی من برنامه ها را خودکار باز میکند, ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

پنج شنبه 25 شهريور 1400

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

یکی از دغدغه های عروس خانم ها خرید لوازم آرایشی است. و اینکه چه اقلامی را باید خریداری کنند. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد پرفروش ترین محصولات آرایشی عروس را در این مقاله به شما معرفی کند. پراستفاده ترین محصولات در دسته لوازم آرایشی صورت بدین ترتیب می باشد. کرم پودر و پنکک، پرایمر، سایه چشم، خط چشم و مداد چشم، ریمل، رژگونه، رژلب  و فیکساتور می باشد. که شما می توانید با سلیقه خود بعضی از این اقلام را خریداری کنید و یا اینکه اقلام دیگری را به آن اضافه کنید. برای انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی، باید به نوع پوست خود دقت کنید؛ تا تاثیر خوبی بر روی پوست داشته باشد.

خط چشم و مداد چشم

همانطور که می دانید چشم ها در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار هستند. دقت کنید اگر مداد چشم را برای داخل چشم می خواهید استفاده کنید؛ حتما چرب باشد که براحتی بتوانید از آن استفاده کنید، و دیگر اینکه ضد حساسیت و ضد آب باشد، برای اینکه اطراف چشم پخش نشود. یکی از نمونه های بهترین مداد چشم، مداد چشم رنگی فلورمار می باشد که دارای 12 رنگ می باشد. بدون حساسیت است و مناسب برای کسانی که چشمان حساسی دارند و اطراف چشم پخش نمی شود

سایه چشم

برای انتخاب بهترین سایه چشم بهتر است از پالت های سایه چشم استفاده کنید.که به راحتی بتوانید آن را با لباس های خود ست کنید و حق انتخاب بیشتری را داشته باشید.  از بین برندهای مختلف، برند هدی بیوتی در زمینه پالت های سایه، تنوع زیادی را دارد. این پالت ها شامل ترکیبی از رنگ های مات و شاین می باشد، بنابراین حق انتخاب بیشتری در انتخاب رنگ سایه دارید، ماندگاری و پوشش فوق العاده بالایی را دارند، و آلوئه ورا و روغن نارگیل از مواد تشکیل دهنده این پالت های سایه می بانشد.  که شما می توانید با مراجعه به بانه بیوتی این پالت ها را به صورت اورجینال و با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

کرم پودر و پنکک

تنوع برند در زمینه کرم پودر و پنکک بسیار زیاد می باشد. و همین امر انتخاب را برای ما دشوار می کند. ولی مهم ترین نکته در انتخاب کرم پودر این است که از کرم پودری استفاده کنید که با ویژگی های پوست شما سازگار باشد تا بهترین انتخاب را کرده باشید. استفاده از پنکک بر روی کرم پودر برای آنهایی که پوست چربی دارند باعث می شود از برق انداختن پوست چرب جلوگیری کند و جلوه ای مات به پوست شما بخشد.

رژگونه

رژگونه جزو آخرین مرحله آرایش می باشد. که می تواند صورت شما را از آن حالت بی روحی در بیاورد، و جوان و شاداب نشان دهد.  برای انتخاب رژگونه هم بهتر است از پالت رژگونه استفاده کنید زیرا هم از نظر قیمتی به صرفه تر و مناسب تر است و هم تنوع رنگی زیادی را دارا می باشد. برندهایی مانند دایسل، سناتور و والنتینا جزو پرفروش ترین پالت های رژگونه می باشند از لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا و تنوع رنگی پرکاربردی که دارند بهترین گزینه می توانند باشند. که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس  این پالت های رژگونه را ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

5 مدل از بهترین و  پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 برای خرید لوازم آرایش عروس:

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی است که همه خانم ها از آن استفاده می کنند. و برای داشتن یک آرایش جذاب و حرفه ای مهم است که از یک کرم پودر خوب استفاده کنیم تا پوست مان را صاف و بی عیب و نقص نشان دهد. کرم پودر ها براساس نوع پوست به دو دسته تقسیم می شوند بهترین کرم پودر برای پوست خشک و بهترین کرم پودر برای پوست چرب. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از بهترین کرم پودر های سال 2021 را مشاهده کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید؛ کرم های این مجموعه بدین صورت می باشد.

کرم پودر گریم دوسه حجم 40 میل doucce

این کرم پودر یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای، این برند آمریکایی می باشد و به دلیل کاور بالایی که دارد طرفداران زیادی را در بین کاربران دارا می باشد؛ ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • دارای SPF 15 برای محافظت در برابر آفتاب
  • دارای ماندگاری ۲۴ ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای پوشش حرفه ای
  • فرمولاسیون جدید
  • کاملا ضد آب
  • فاقد اسانس و عطر
  • ساخت کشور آمریکا
  • حجم محصول 40 میلی لیتر

کرم پودر گریم پولادرف حجم 40 میل Poula Darf

این کرم پودر مخصوص گریم می باشد و پوشش دهی فوق العاده بالایی دارد و در بین کاربران بانه لوکس طرفداران زیادی را دارد. ویتامین E موجود در ان مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود که مهم ترین ویژگی های آن بدین صورت می باشد.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • پوشش دهی فوق العاده بالا
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • دارای بالاترین سطح SPF
  • دارای SPF 25
  • حاوی ویتامین E
  • مخصوص گریم
  • کاملا ضد آب
  • حجم 40 میلی لیتر
  • ساخت کشور ایتالیا

کرم پودر 24 ساعته کلاژن ساز، کلاژن حجم 35 میل Collagen

این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار می باشد زیرا به صورت زیرپوستی کلاژن سازی برای پوست را انجام می دهد. و خاصیت کشسانی پوست را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد چین و چروک می شود. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • حاوی کلاژن و کلاژن ساز پوست
  • بدون پارابن و سیلیکون
  • دارای پوشش سبک
  • حاوی spf 20
  • آبرسان پوست صورت
  • قابلیت محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • حجم محصول 35 گرم

کرم پودر دایسل حجم 40 گرم Daycell

این کرم پودر فاقد چربی است و مناسب برای پوست های چرب می باشد. زیرا پوست های چرب مستعد جوش و آکنه می باشند، از این رو باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که Oil Free  باشند. ویژگی های مهم این محصول بدین صورت می باشد.

  • فاقد چربی
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشش دهی عالی
  • دارای پیگمنت های بسیار بالا
  • بافتی سبک و نرم
  • حاوی مواد مغذی برای پوست
  • دارای رنگدانه های طبیعی
  • در دو رنگ بندی مختلف
  • حجم 40 میلی لیتر
  • کشور سازنده کره جنوبی

کرم پودر گریم  24 ساعته وی کیو وی VQV

این کرم پودر یکی دیگر از پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2021 می باشد. این کرم پودر حاوی کلاژن و مرطوب کننده پوست می باشد. از این رو بهترین کرم پودر برای پوست خشک می باشد. زیرا مانع از پوسته پوسته شدن کرم پودر بر روی پوست می شود. ویژگی های مهم این محصول در زیر بیان شده است. شما می توانید بهترین و پرفروش ترین کرم پودرها را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال خریداری کنید.

  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • حاوی کلاژن
  • پوشش دهی بالا
  • مرطوب کننده پوست
  • ساخت کره

 

خريد کرم دور چشم و فوايد کرم دور چشم:

در اینجا فروشگاه اینترنتی بانه لوکس در نظر دارد مهم ترین نکات در انتخاب کرم دور چشم را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. استفاده از کرم دور چشم يکي از را هاي مراقبت پوست اطراف چشم است. پوست اطراف چشم بسيار حساس است بنابراين زودتر از قسمت هاي ديگر بدن دچار چين و چروک مي شود. همچنين پوست اطراف چشم فاقد غدد چربي مي باشند بنابراين سريع دچار خشکي مي شوند؛ که باعث ايجاد چين و چروک اطراف چشم مي شود. البته حرکت مداوم ماهيچه هاي اطراف چشم نيز در بوجود آمدن چين و چروک اطراف چشم تاثير دارد. در هنگام خريد کرم دور چشم دقت کنيد تا اين مواد را داشته باشند. کرم‌هاي دور چشم بايد حاوي هيالورونيک اسيد باشد که باعث مرطوب‌کننده گي مي شود، ويتامين A، C، E و در مواردي لايه‌بردارهاي بسيار ضعيفي هستند که نقش بافت‌سازي دارند. حاوي کيوتن (Q10) از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده باشد. حاوي پتيدها باشد که  پپتيدها از توليد کلاژن در پوست پشتيباني مي کنند. حاوي کافئين باشد که کافئين باعث کاهش پف و حلقه هاي تيره دور چشم مي شود. بنابراين کرم دور چشم های حاوی کافئين يک ضد پف قوي چشم محسوب مي شوند. برخي از کرم‌هاي دور چشم خواص ضدآفتاب هم دارند که البته مخصوص روز هستند.  

از چه سني بايد کرم دور چشم بزنيم؟

بدليل حساس بودن پوست اطراف چشم و اينکه خيلي زود دچار چين و چروک نشود بهتر است از سن 20 سالگي از کرم دور چشم استفاده کنيم. زيرا پيشگيري بهتر است؛ از اين سن مي توان از بوجود آمدن چين و چروک جلوگيري کرد زيرا بوسيله کرم دور چشم رطوبت پوست اطراف چشم محفوظ مي ماند و مانع ايجاد چين و چروک پوست اطراف چشم مي شود. بويژه بانواني که ورزش هاي سنگين بدنسازي را انجام مي دهند؛ حرکت ماهيچه هاي صورت باعث مي شود زودتر دچار چين و چروک شوند بنابراين حتما بايد از کرم دور چشم استفاده کنند. استفاده از کرم دور چشم براي بالاي 40 سال ضروري است که حتما به صورت مداوم استفاده کنند. اگر در اين سن و سال هنوز از کرم دور چشم استفاده نکرده اند. بهتر است زودتر برای خرید اقدام کنند.

قيمت کرم دور چشم:

استفاده از کرم دور چشم، گران قيمت به هيچ عنوان نمي تواند معياري مناسب جهت تضمين بهبود اين ناحيه باشد. و يا معياري براي انتخاب کرم دور چشم خوب باشد در بسياري از موارد استفاده از يک محصول ارزان قيمت نيز مي تواند بسيار مثمر ثمر بوده باشد و ما را به نتيجه دلخواهمان برساند. هنگام خريد کرم دور چشم ارزان در صورتي که بعد از چند هفته استفاده از آن راضي نبوديد، براحتي مي توانيد آن را کنار بگذاريد. ولي براي کرم هاي گران قيمت اين کار آسان نيست زيرا هزينه زيادي پرداخت کرده ايد. بنابراین سعی کنید از فروشگا ه های معتبر اینترنتی مانند بانه لوکس محصولات خود را خریداری کنید. که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

روش استفاده از کرم دور چشم:

کرم دور چشم را بايد دوبار در روز استفاده کرد يک نوبت صبح بعد از بيدار شدن از خواب که اگر مي خواهيم بيرون برويم بهتر است از کرم هاي دور چشم حاوي ضد آفتاب استفاده کنيم و يک نوبت در شب قبل از رفتن به خواب که پوست فرصت کافي براي بازسازي را داشته باشد. و استفاده کرم دور چشم بدين صورت است که مقداري از کرم دور چشم را برداشته و با نوک انگشت حلقه از گوشه داخل چشم به سمت بيرون به نرمي ضربه وارد مي کنيم و از کشيدن آن اطراف چشم جلوگيري کنيد زيرا باعث ايجاد چين و چروک مي شود. خيلي ها معتقدند از کرم دور چشم بالاي پلک نبايد استفاده کرد مگر اينکه با پزشکتان مشورت کنيد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس پرفروش ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت تهییه کنید.






نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

پنج شنبه 25 شهريور 1400

عکاسی صنعتی یا تجاری در ریوال ایجنسی

عکاسی صنعتی در ریوال ایجنسی 

عکاسی صنعتی در ریوال ایجنسی / سایت های صنعتی پر از فرصت هایی برای خلق تصاویر عکاسی جذاب است. کارخانه ها، حیاط کشتی ها، معادن و کارخانه های تولیدی، مکان هایی هستند که برای عکاسی صنعتی می توانید به آنها مراجعه کنید.

عکاسی صنعتی در ریوال ایجنسی

از ماشین آلات ریز، کارگران عرق کرده، مناظر صنعتی دست نخورده و امکانات روشنایی جالبی که وجود دارد، میتوانید استفاده کنید!

عکاسی تجاری، که در اصل در زبان فارسی به عکاسی صنعتی شهرت دارد به هر نوع عکاسی که به منظور مقاصد تجاری و صنعتی و جهت ارائه و نمایش بهینه محصولات و خدمات استفاده می‌شود و کاملا به صورت سفارشی بوده و در قبال دریافت پول انجام می‌شود، اطلاق می‌گردد.

عکاسی صنعتی یکی از مهم‌ترین ژانرها و شاخه‌های عکاسی به‌شمار می‌رود.

با سابقه ی مهندسی هوافضا، به نظرم واقعاً جالب است که ببینم چیزها چگونه ساخته شده اند.

یک کنجکاوی طبیعی برای این نوع چیزها به خوبی به عکاسی از برنامه های صنعتی کمک می کند.

به عنوان یک عکاس، شما واقعاً باید به آنچه که از آن عکاسی می کنید علاقه داشته باشید تا ظاهر آن بسیار خوب به نظر برسد.

وقتی وارد یک تاسیسات صنعتی می شوم، دوست دارم ببینم هر دستگاه چگونه کار می کند.

سوالات متداول

در این قسمت به بررسی سوالات متداول شما کاربران گرامی درباره عکاسی صنعتی ریوال ایجنسی می پردازیم.

قیمت در ریوال چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه ها و قیمت ها و یا ثبت سفارش خدمات عکاسی صنعتی، با مرکز ریوال ایجنسی تماس بگیرید.

نکات مهمی که در عکاسی صنعتی ریوال ایجنسی باید بدانیم کدامند؟

  1. همیشه تجهیزات مناسب را در دست داشته باشید.
  2. داشتن طیف وسیعی از لنزهای سریع خوب بسیار حیاتی است.
  3. به جزئیات توجه کنید.
  4. سعی کنید برای انتخاب روز مناسب برنامه ریزی کنید.
  5. در نور طبیعی عکاسی کنید.





نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

شنبه 6 شهريور 1400

شرکت دو سوت تعمیر | تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر | سرویس تخصصی دو سوت تعمیر

دو سوت تعمیر

ما در شرکت تعمیراتی دو سوت تعمیر سرویس و تعمیر انواع مدل های مختلف لوازم خانگی از جمله؛ ماشین های لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال فریزر ، خشک کن ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، لوازم یکپارچه و وسایل گازسوز (ما به طور کامل در ایمنی گاز ثبت شده ایم).

برای آرامش خاطر ، تمام تعمیرات ما به صورت استاندارد با شش ماه قطعات و ضمانت کار ما ارائه می دهیم.

برای سهولت هرچه بیشتر ما زمانهای ملاقات صبح و بعد از ظهر ، اغلب از جمله شنبه ها را ارائه می دهیم ، و حتی در صورت نیاز می توان از زمانهای خاصی اجتناب کرد!

برای رزرو تعمیرات خود با یکی از متخصصان تعمیر لوازم خانگی دوستانه و مجرب ما ، در تماس با ما دریغ نکنید. ما دوست داریم کمک کنیم!

تعمیرات لوازم خانگی در شرکت دو سوت تعمیر توسط بهترین متخصصان و ارائه ضمانت کامل کیفیت خدمات آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی می باشد.

لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی شما بازی می کنند و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند.

از انباشت ظروف کثیف گرفته تا فریزر مملو از آب حاصل از ذوب شدن یخ، لوازم خانگی می توانند مشکلات زیادی را به وجود آورند.

به جای اینکه همه مشکلات را به تنهایی برطرف کنید، برای خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با تیم دو سوت تعمیر هماهنگ باشید.

تیم دو سوت تعمیر



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

سه شنبه 17 فروردين 1400

خدمات مفید سایتی

طراحی وب سایت  است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه‌هایی از تجربه کاربر در توسعه وب‌سایت مربوط می‌شود، نه توسعه نرم‌افزار. طراحی وب برای تمرکز بر توسعه وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ استفاده می شود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

https://cutt.ly/FCR53xl

https://clck.ru/yXTkh

https://tinyurl.com/2p87bmzn

https://clck.ru/yXTnn

https://urlz.fr/j97J

http://gg.gg/125zbv

https://is.gd/MJ5hQF

https://cutt.ly/OCTqEEc

https://urlz.fr/j97M

https://tinyurl.com/37vy8shu

https://clck.ru/yXTv6

https://urlz.fr/j97O

https://tinyurl.com/cfmfvukd

https://is.gd/pOAU74

http://gg.gg/125zcq

https://cutt.ly/TCTwjPV

طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود.

Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و سازگار با گروه کاربری و برند وب سایت است. بسیاری از صفحات وب با تاکید بر سادگی طراحی شده اند تا هیچ اطلاعات یا عملکرد اضافی که بتواند حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند وجود نداشته باشد. از آنجایی که سنگ بنای اصلی نتایج یک طراح وب برنده شدن و افزایش اعتماد مخاطبان هدف است، حذف هر چه بیشتر لحظات ناامیدی ممکن یک موضوع حیاتی است.

https://clck.ru/yXTyn

https://urlz.fr/j97Q

https://tinyurl.com/3jhu24ex

https://is.gd/ZRqsAg

https://is.gd/AcAfMR

https://urlz.fr/j97S

https://cutt.ly/oCTewCS

https://clck.ru/yXU6Z

https://clck.ru/yXU79

https://tinyurl.com/2b923zwp

https://is.gd/ZBaHUh

https://clck.ru/yXU9J

https://urlz.fr/j97X

https://tinyurl.com/55t86cer

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در رایانه‌های رومیزی و هم در تلفن‌های همراه به خوبی کار می‌کنند، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است.

در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی مطابق با اندازه صفحه نمایش معمولی ثابت می‌شود. حفظ هماهنگ ترین ترتیب بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی واکنشگرا می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید مراقب باشند که کنترل ظاهر کار خود را از دست ندهند. اگر آنها نیز مسئول محتوا باشند، ممکن است از کنترل کامل بر محصول نهایی برخوردار شوند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند.

https://is.gd/q6kfbU

https://cutt.ly/CCTro6Z

https://is.gd/30UL7Y

https://tinyurl.com/ynt6f6tv

https://cutt.ly/qCTrmtn

https://clck.ru/yXUBK

طراحی وب چیست؟

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر توسعه وب‌سایت اشاره دارد تا توسعه نرم‌افزار. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که اعتماد مخاطب هدف را جلب می کند و آن را تقویت می کند، حذف تا حد امکان نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

دو مورد از متداول‌ترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت‌هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می‌کنند ، طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی ​​است. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند . در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن کار خود مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

https://urlz.fr/j982

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3upjdssd

https://cutt.ly/0CTr4nO

https://tinyurl.com/2va8w5s5

https://is.gd/scnEEd

https://urlz.fr/j984

https://clck.ru/yXUDh

دو راه اصلی برای طراحی وب سایت وجود دارد: استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از سازنده وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بر اساس اندازه تیم شما، بودجه شما و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است. 

https://cutt.ly/dCTtUuO

https://is.gd/r60GtM

https://tinyurl.com/3xmuc6au

https://clck.ru/yXUEo

https://is.gd/bk9rkv

https://cutt.ly/sCTyas8

https://is.gd/2XXV77

https://tinyurl.com/bdcrvhy6

https://cutt.ly/DCTymeR

https://clck.ru/yXUKM

عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند.

 قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد.

https://is.gd/qolDNj

https://clck.ru/yXULS

https://cutt.ly/oCTyLYK

https://tinyurl.com/24jxvxps

https://is.gd/SAyXEp

https://cutt.ly/2CTy6Cu

https://urlz.fr/j98g

رنگ ها

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد ، و مهم تر این است که روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و لحن وب سایت شما را تحسین می کنند. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید. 

https://tinyurl.com/yeymfhke

https://is.gd/mUtQDl

https://cutt.ly/FCTuIeQ

https://clck.ru/yXUSR

https://cutt.ly/sCTuJJf

https://is.gd/sn9jtl

https://urlz.fr/j98k

فاصله گذاری

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت های بصری دلپذیر و آسان برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وب مدرن است. 

https://tinyurl.com/38v3krt8

https://is.gd/9gwgG9

https://cutt.ly/zCTig2p

https://clck.ru/yXUXZ

https://cutt.ly/RCTiRr9

https://is.gd/NtxQ0q

https://tinyurl.com/ym7bf3w7

https://clck.ru/yXUZa



:: برچسب‌ها: بهترین, سایت, سایت برتر, برترین ها, بهترین ها, سایت های رپیورتاژ, بروزرسانی, مطلب مفید, مطلب سازنده, انواع مطالب, صفحات مفید, گلچین, منتخب سایت ها, وب سایت های علمی, وبسایت علمی, سایت های مفید, مطالب علمی, ایده, علم, مجله خبری, خبر, پزشکی, اجتماعی, فرهنگی, ورزشی, دندانپزشک ها, ایرانی, ایران, دنبال کردن, ریپورتاژی, تبلیغات, تبلیغات گسترده, تبلیغ, تعمیر, مکانیکی, داروخانه, تبلیغ علمی, ریپورتاژ ارزان, ریپورتاژ پولی, ریپورتاژ قدرتی, لینکسازی, لینک, لینکسازی گسترده, طراحان سایت, سایت برتر, مفید ها, مطالب خوب, مطالب علمی,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

شنبه 14 فروردين 1400

نحوه حل مشکلات عمده و تعمیر آبگرمکن

نحوه حل مشکلات عمده و تعمیر آبگرمکن

آیا امروز صبح بدون آب گرم از خواب بیدار شدی؟ آیا اخیراً آبگرمکن شما صداهای عجیب و غریبی می کشد؟ اینها فقط دو مورد از مشکلات آبگرمکن زیادی است که می تواند بوجود بیاید. مشکلات لوازم خانگی بخشی از روز دیگر زندگی صاحبخانه است. اما وقتی این مسائل خود را نشان می دهند ، قرار است چه کاری انجام دهید؟ آیا شما با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس می گیرید یا خودتان با این مشکل کنار می آیید؟

ما در حال بررسی مشکلات معمول آبگرمکن و نحوه رفع آنها هستیم. همچنین در چه مواقعی بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید به شما اطلاع خواهیم داد.

مخزن سنتی در مقابل نوع تقاضا

صرف نظر از اینکه شما یک مخزن سنتی دارید یا از نوع بدون مخزن بدون نیاز به مخزن هستید ، با مشکلات مشابه یا مشابه روبرو خواهید شد. بگذارید یک دقیقه وقت بگذاریم تا تفاوت بین این دو واحد را مرور کنیم.

بخاری آب مخزنی سنتی همان چیزی است که در بیشتر خانه های قدیمی پیدا خواهید کرد. یک مخزن بزرگ برای تأمین آب گرم در خانه پر و گرم می شود. دمای آب دائماً حفظ می شود بنابراین در صورت لزوم در دسترس است.

از طرف دیگر آبگرمکن های بدون مخزن ، آب گرم را فقط در صورت نیاز تأمین می کنند (1). از آنجا که نیازی به حفظ دمای آب در یک مخزن نیست ، این گزینه اثر کربن شما را کاهش می دهد. همچنین باعث صرفه جویی در پول در قبض های شما نیز می شود.

اکنون بسیاری از افراد در حال تغییر به آبگرمکن های نوع تقاضا هستند. این بیشتر به دلیل کارایی آنها است.

مسئله ای که در مورد گزینه های بدون مخزن وجود دارد این است که حتی بزرگترین مدل ها ممکن است به اندازه کافی آب کافی برای یک خانواده بزرگ را گرم نکنند. ممکن است لازم باشد بسته به میزان استفاده خود در بیش از یک سرمایه گذاری کنید.

گازی در مقابل الکتریکی

تشخیص و کار با یک مشکل به گاز یا برق بودن واحد شما بستگی دارد. برای تعمیر آبگرمکن وقتی با هر مشکلی در آبگرمکن مواجه شدید ، اولین کاری که باید انجام دهید بررسی منبع تغذیه است. در بسیاری از موارد ، مشکلات منبع تغذیه علت مشکلات آبگرمکن است.

وقتی آب شما خیلی گرم است

بنابراین ، وقتی شیر آب را روشن می کنید و آب داغ است ، چه می کنید؟ با بررسی ترموستات روی واحد خود شروع کنید. اگر درجه حرارت خیلی زیاد است ، آن را چند درجه پایین بیاورید.

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) توصیه می کند آبگرمکن خود را روی 120 درجه فارنهایت تنظیم کنید (2). این امر نه تنها از سوزاندن جلوگیری می کند بلکه بسیار کارآمدتر و صرفه جویی در هزینه نیز خواهد بود.

بسته به نوع واحد شما ، روش دیگری برای بررسی دما و تنظیم آن وجود دارد.

فشار آب ناکافی

اگر شیر آب خود را فقط برای یافتن فشار آب کم روشن کنید ، ممکن است با قطعات روی آبگرمکن مشکل داشته باشید. این موارد می تواند شامل لوله کشی مسدود شده ، دریچه بسته ، شیر آب مسدود یا نشتی آب باشد (5).وقتی با این مشکل روبرو شدید ، با یک متخصص تعمیر آبگرمکن تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر آبگرمکن در محل, تعمیر آبگرمکن در سه سوت تعمیر, نحوه حل مشکلات عمده و تعمیر آبگرمکن, تعمیر آبگرمکن, تعمیرات آبگرمکن, تعمیر تخصصی آبگرمکن, تعمیرات آبگرمکن, تعمیرات سه سوت تعمیر, آبگرمکن, تعمیر, تعمیرات, تعمیرات تخصصی, ,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

سه شنبه 10 فروردين 1400

نحوه تعمیر ماکروفر

نحوه تعمیر ماکروفر

تعمیر مایکروویو ممکن است کاری دشوار به نظر برسد ، اما بیش از 80٪ از مشتریان ما این تعمیرات را "آسان" یا "واقعاً آسان" ارزیابی می کنند. به طور متوسط ​​انجام تعمیر ماکروفر باید کمتر از 15 دقیقه طول بکشد. ما با علائم رایج مایکروویو را از بین می بریم ، مانند صفحه لمسی شما پاسخ نمی دهد ، مایکروویو شما سر و صدا است ، سینی شما نمی چرخد ​​یا درب شما گیر کرده است. این راهنمای گام به گام نحوه عیب یابی را به شما می آموزد. شما خواهید آموخت که چه قطعاتی مقصر هستند و چگونه می توان آنها را آزمایش ، تعمیر یا تعویض کرد.

اشکال سوئیچ غشایی

اگر دکمه های صفحه لمسی مایکروویو شما کار نمی کنند ، ممکن است مشکل از سوئیچ ممبران باشد. این قسمت از کلیدهای الکتریکی لمسی نرم تشکیل شده است که دو لایه پلاستیک Mylar با پوشش های رسانا در طرفین هستند که روبروی هم قرار دارند. هنگامی که یک کلید را روی صفحه لمسی مایکروویو خود فشار می دهید ، دو سطح با هم تماس می گیرند و یک مدار الکتریکی را تکمیل می کنند که سیگنالی را به صفحه کنترل می فرستد. پوشش رسانای سوئیچ غشایی شما با گذشت زمان و با استفاده مکرر فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

نحوه تست سوئیچ غشای مایکروویو:

قبل از شروع این آزمایش و تعمیر ماکروفر ، آن را از برق بکشید.

برای تست سوئیچ غشایی آن را پیدا کنید. برای دسترسی به کلید غشایی که معمولاً توسط یک رابط نوار تخت به صفحه کنترل متصل می شود ، باید کابینت را جدا کنید.
پس از مراجعه به شماتیک الکتریکی مایکروویو برای تعیین طرح ماتریسی سوئیچ غشایی ، صفحه لمسی را با یک مولتی متر تست کنید. هنگام آزمایش هر کلید روی صفحه لمسی ، باید چند اهم مقاومت داشته باشید.
اگر نتایج آزمایش شما معیوب یک یا چند کلید باشد ، شما به یک سوئیچ غشای جایگزین احتیاج دارید.

مشکل برد کنترل

اگر نمی توانید روی صفحه لمسی مایکروویو خود شماره گیری کنید اما صفحه نمایش هنوز روشن است ، ممکن است مشکل از صفحه کنترل باشد. برد کنترل صفحه لمسی را با سیگنال های ولتاژ پایین تأمین می کند. هنگامی که دکمه ای را روی صفحه لمسی مایکروویو خود فشار می دهید ، صفحه کنترل سیگنالی را به سایر اجزای مایکروویو می فرستد تا گرم شود. اگر کلید غشایی به صورت معمول کار می کند و اتصال به صفحه کنترل خوب به نظر می رسد ، پس احتمالاً باید صفحه کنترل تعویض شود.

نحوه بازرسی از برد کنترل مایکروویو:

قبل از شروع این بررسی یا هر بازرسی دیگر ، دستگاه خود را از منبع برق جدا کنید.
صفحه کنترل خود را پیدا کنید. برای دسترسی به آن باید تمام یا بخشی از کابینت را بردارید.
هنگامی که آن را پیدا کردید ، به دنبال علائم آسیب یا سوزش هستید ، صفحه کنترل خود را بصری بازرسی کنید.
اگر هنگام بازرسی مشکلی پیدا کردید ، یا سایر علل ذکر شده در بالا را رد کردید ، برای تعمیر ماکروفر به یک صفحه کنترل جایگزین احتیاج دارید .



:: برچسب‌ها: سرویس و تعمیر اجاق مایکروفر, تعمیرات ماکروفر, تعمیر ماکروفر, تعمیر مایکروویو, تعمیرات مایکروویو, تعمیرات تخصصی مایکروویو, تعمیرات ماکروفر, تعمیرات تخصصی ماکروفر, تعمیر ماکروفر در منزل, نحوه تعمیر ماکروفر, تعمیر ماکروفر در محل, تعمیر ماکروفر در محل, تعمیر ماکروفر در کرج, تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر, سه سوت تعمیر, تعمیر ماکروفر در کرج, تعمیر ماکروفر در سه سوت تعمیر, سه سوت تعمیر, تعمیرات مایکروویو در سه سوت تعمیر, سه سوت, نحوه تعمیر مایکروویو,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

یک شنبه 8 فروردين 1400

تعمیر انواع گوشی موبایل در منزل

تعمیر انواع گوشی موبایل در منزل

هیچ کس گوشی هوشمند معیوب را دوست ندارد. وقتی تمام زندگی خود را (کم و بیش) در دستگاه نگه دارید ، به آن ابزار نیاز دارید تا همیشه به درستی کار کند. متأسفانه ، اشکالات ، خرابی ها و سایر موارد اجتناب ناپذیر هستند ، خصوصاً با افزایش سن تلفن. خبر خوب این است که بسیاری از رایج ترین موضوعات رفع های نسبتاً ساده ای دارند که می توانید خودتان انجام دهید. خبر بد این است که همیشه اینگونه نخواهد بود. اگر این راه حل های تعمیر موبایل ترفندی برای شما ایجاد نکردند ، با ناراحتی به شما می گوییم که ممکن است مجبور شوید گوشی خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید یا (نفس نفس گیر) را به مدل جدیدتری ارتقا دهید .

اما قبل از شروع وحشت ، نفس عمیق بکشید - ممکن است راه حل مشکل شما فقط چند ضربه فاصله باشد.

مشکلات عمده گوشی موبایل

اگر تلفن شما در حال کند شدن است ممکن است به دلیل یک مسئله کلی نباشد ، بلکه فقط به دلیل چند سیب بد است. تشخیص اینکه کدام یک است می تواند به شما در سفر به فروشگاه و چند دلار صرفه جویی کند. اگر فقط چند برنامه باشد ، شاید بتوانید با حذف داده هایی که آنها در تلفن شما ذخیره می کنند ، شرایط را اصلاح کنید.

برای تعمیر موبایل اندروید، تنظیمات را باز کنید ، به برنامه ها و اعلان ها بروید ، برنامه مشکل ساز را انتخاب کنید و روی Storage & cache ضربه بزنید . در اینجا ، شما دو گزینه دارید. ابتدا سعی کنید Clear Cache را انتخاب کنید تا فقط پرونده های موقت برنامه را در تلفن شما پاک کند. (وقتی این موارد زیاد شوند یا خراب شوند ، می توانند با سرعت و قدرت برنامه خراب شوند.) پاک کردن حافظه پنهان با تنظیمات برنامه بهم نخورد ، اما ممکن است برای حل مشکل شما کافی نباشد.

اگر این کمکی نکرد ، پاک کردن داده را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات برنامه پاک شود و از ابتدا شروع شود. پاک کردن داده ها گزینه جامع تری را ارائه می دهد ، اما ممکن است مجبور شوید اطلاعات خود را دوباره وارد کنید ، مانند نام کاربری و رمز عبور .

چند برنامه معیوب

در iOS ، گزینه های پاک سازی داده یکسانی نخواهید داشت. در عوض ، باید برنامه خود را حذف نصب و نصب مجدد کنید. نماد آن را پیدا کنید ، آن را فشار داده و نگه دارید و سپس از فهرست کشویی ظاهر شده گزینه Delete App را لمس کنید . سپس آن را در App Store پیدا کرده و دوباره نصب کنید. با این کار تمام داده های ذخیره شده محلی پاک می شود و برنامه از ابتدا راه اندازی می شود. اگر می خواهید یک دسته از برنامه ها را به یک باره حذف کنید ، یک برنامه را فشار داده و نگه دارید و پس از ظاهر شدن منوی کشویی ، نگه داشتن آن را ادامه دهید. یکی دو ثانیه بعد ، همه نمادهای برنامه شروع به لرزش می کنند و X های خاکستری کوچک روی آنها ظاهر می شود. برای حذف ، روی X ضربه بزنید .

اگر ترفند پاکسازی داده ها شکست بخورد ، ترفند قدیمی حذف نصب مجدد در تلفن های اندروید نیز کار خواهد کرد. از توپی یا صفحه قفل شده خود ، روی نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید ، سپس آن را به بالا به دکمه حذف نصب بکشید . این روش علاوه بر این مزیت این را دارد که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را اجرا می کنید که دارای تمام وصله های اصلاح شده و رفع اشکالات است. اما اگر می خواهید برنامه را پس بگیرید ، باید قبل از رفتن به حذف نصب مجدد ، از داده های برنامه - چه اسناد و چه امتیازات بالا - پشتیبان بگیرید. اکنون اکثر برنامه ها می توانند داده ها را در فضای ابری ذخیره کنند ، اما بررسی مجدد این امر ضرری ندارد.

اگر حتی پس از نصب و نصب مجدد آن هنوز با مشکلی روبرو هستید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد اینکه آیا با یک مشکل شناخته شده روبرو هستید یا اینکه مستقیماً با توسعه دهنده با جزئیات آنچه در آن است تماس بگیرید ، تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که شرح کاملی از مشکل خود ، سازنده و مدل دستگاهی که استفاده می کنید ، به علاوه نسخه سیستم عامل در حال اجرا را ذکر کنید. معمولاً می توانید جزئیات تماس با برنامه نویس را در لیست آنلاین برنامه پیدا کنید.

اشکالات گسترده

اون چیه ، تیمی؟ صفحه دوباره مسدود شد و دیگر نمی توانید مشق شب را به تعویق بیندازید؟ EdZbarzhyvetsky از طریق Depositphotos

اگر مسائل کلی تقریباً به طور تصادفی در انواع برنامه ها ظاهر شوند ، مشخص کردن یک دلیل اصلی کار سخت تر خواهد بود. شاید یک م hardwareلفه سخت افزاری در حال خراب شدن باشد ، دستگاه بیش از حد بیش از حد گرم می شود یا یک ارتقا به درستی کار نمی کند. اما در واقع نیازی به تشخیص تلفن خود برای رفع آن نخواهید داشت.

اشکال قدیمی در خاموش و روشن کردن دستگاه شما کمی واضح به نظر می رسد ، اما به راحتی می تواند انواع مشکلات را برطرف کند. این کار به این دلیل کار می کند که همه چیز را در حافظه موقت تلفن شما پاک می کند ، بنابراین اگر یک زن و شوهر از برنامه ها باعث می شوند کل تلفن از بین برود ، ممکن است برای کار دوباره دستگاه شما کافی باشد.

اگر تلفن یخ زده است و نمی توانید آن را به روش معمول خاموش کنید ، یک ترکیب تنظیم مجدد سخت افزار را امتحان کنید. برای اینکه بفهمید چه دکمه هایی را فشار دهید و نگه دارید تا مجبور به بازنشانی شوید ، ساخت و مدل آنلاین را جستجو کنید. به راحتی می توانید دستورالعمل هایی برای تلفن های Pixel گوگل یا مدل های متعدد آیفون اپل پیدا کنید .

اگر سیستم ایمن و ناخواسته از کار بیفتد ، وقت آن است که به برخی از کارهای کارآگاهی بپردازید. خرابی های غیرقابل توضیح می تواند در اثر گرم شدن بیش از حد تلفن باشد ، بنابراین هنگام استفاده و شارژ کردن ، دمای آن را کنترل کنید. اگر اغلب لمس آن داغ است ، ممکن است مشکل با یک شارژر معیوب یا یک باتری در آخرین پایه های آن باشد.

کمبود فضای ذخیره سازی محلی نیز می تواند باعث بروز اشکالات و خرابی های تصادفی شود ، بنابراین برای تعمیرات موبایل یا گوشی هوشمند خود بررسی کنید که چه مقدار فضای خالی بر روی دستگاه شما باقی مانده است. در Android ، تنظیمات را باز کنید و به بخش ذخیره سازی بروید. در iOS ، تنظیمات را باز کنید ، سپس روی General and iPhone Storage ضربه بزنید . اگر فضا کم می کنید ، باید فضای دیگری درست کنید. اکثر تلفن ها روش خاص خود را دارند تا به شما کمک کنند تا فضا را آزاد کنید ، اما اگر تلفن شما اینگونه نیست ، راهنمای ما را در این باره بررسی کنید .

به عنوان آخرین چاره ، ممکن است بخواهید کل تلفن خود را مجدداً به تنظیمات کارخانه آن برگردانید ، این بدان معناست که همه داده ها را پاک کرده و دوباره به صورت کاملاً جدید تنظیم کنید. اگر بعد از آن مشکل همچنان ادامه داشت ، احتمالاً به دنبال نقص سخت افزاری هستید. برای مقابله با آن ، به بخش "عیب یابی و سایر مسائل" در پایین بروید.

ماندگاری ضعیف باتری

TFW باتری شما تمام شد و هنوز مطمئن نیستید که کجای تاریخ خود را ملاقات خواهید کرد. Nicomenijes از طریق Depositphotos

تا حدی ، هر کسی که تلفن جدیدی داشته باشد با عمر باتری دست و پنجه نرم می کند. اما وقتی فقط در عرض چند ساعت شارژ شما به نصف کاهش می یابد ، شما دچار مشکل می شوید. این می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که باتری قدیمی شده و سریع شروع به تخریب کند. اگر این مورد در مورد تلفن شما وجود دارد ، برای تعمیر موبایل خود باید تعویض حرفه ای باتری را بررسی کنید. اگر تلفن شما نسبتاً جدید باشد ، این منطقی خواهد بود ، اما اگر یک گوشی قدیمی را به همراه داشته باشید ، ممکن است برای یک نسخه جدید موعد داشته باشید. فقط فراموش نکنید که یک کالای قدیمی خود را دوباره بازیافت کنید .

اما قبل از شروع تحقیق درباره تلفن های جدید ، چند ترفند را امتحان کنید تا عمر باتری خود را به حداکثر برسانید. ابتدا بفهمید که آیا می توانید تخلیه باتری را به گردن یک یا دو برنامه بیندازید. در Android ، می توانید میزان میزان مصرف باتری هر برنامه را در منوی برنامه ها و اعلان ها بررسی کنید یا می توانید مصرف عمومی باتری را از طریق ورودی باتری در تنظیمات بررسی کنید. همین مسیر در iOS کار می کند. اگر چند گراز انرژی را شناسایی کردید ، آنها را از تلفن خود خارج کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است.

در حالی که در اطراف منوی Battery مشغول مکیدن هستید ، می توانید حالت صرفه جویی در مصرف باتری را بنام Battery Saver on Androids و Low Power Mode در iPhone فعال کنید. روشن کردن این مشکلات زمینه ای شما را برطرف نمی کند ، اما می تواند بین هزینه ها کمی بیشتر به شما فرصت دهد.

در تعمیر موبایل برای افزایش بیشتر عمر باتری ، حداقل به طور موقت ، روشنایی صفحه نمایش را کم کنید یا تلفن را به صورت دوره ای در حالت هواپیما قرار دهید. ردیابی موقعیت مکانی همچنین می تواند باتری شما را خالی کند - با رفتن به تنظیمات ، سپس موقعیت مکانی و در iOS با رفتن به تنظیمات حریم خصوصی خدمات موقعیت مکانی ، آن را در Android خاموش کنید .

آنتن دهی ضعیف

گاهی اوقات برای از دست دادن دریافت سلول حتی لازم نیست در وسط هیچ جا باشید. گاهی اوقات تلفن شما فکر می کند اتاق نشیمن شما وسط جایی نیست. elvinstar از طریق عکس سپرده

اگر تلفن شما دارای مشکلات شبکه ای است که اتصال به Wi-Fi یا گرفتن سیگنال تلفن همراه را دشوار می کند و آنتن دهی ضعیفی دارد ، همیشه نباید سرزنش شود. مقصر ممکن است خارجی باشد - شاید شما در یک نقطه مرده بدنام باشید که هیچ کس نمی تواند سیگنالی دریافت کند ، یا در خانه هستید و سایر دستگاه ها نیز برای اتصال به وب در تلاش هستند. در این صورت ، برای تعمیر موبایل خود شاید لازم باشد عیب یابی خود را روی مورد دیگری غیر از گوشی قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل و گوشی هوشمند, تعمیر موبایل, تعمیرات موبایل, تعمیرات تخصصی موبایل, تعمیرات موبایل در منزل, تعمیر موبایل در محل, تعمیر موبایل سامسونگ , تعمیر گوشی موبایل,



نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

سه شنبه 12 اسفند 1399

معرفی لپ تاپ های ۲۰۲۰

هر ساله محصولات جدیدی وارد بازار تکنولوژی می‌شوند، که افراد بسیاری تمایل دارند از آنها اطلاع پیدا کنند، چراکه هرچه قدر از تکنولوژی روز اطلاعات بیشتری داشته باشیم راحت تر می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم.

از این رو ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه تعدادی از لپ‌تاپ‌های خوب را به شما معرفی کرده و همچنین درباره مشخصات لپ تاپ های مناسبی که در سال ۲۰۲۰ تولید شده‌اند توضیحاتی را ارائه دهیم.

مشخصات لپ تاپ خوب چیست؟

یک لپ تاپ خوب باید به گونه ای باشد که بتواند کارهای روزمره شما را راه بیندازد، برای مثال لپ تاپی که یک دانشجوی رشته گرافیک نیاز دارد با لپ تاپی که یک دانشجوی رشته مدیریت نیاز دارد متفاوت است، چرا که مشخصات فنی لپ تاپ مورد استفاده در رشته هایی مانند گرافیک و کامپیوتر باید بسیار بالاتر از مشخصات فنی لپ تاپ های مورد استفاده برای سایر رشته ها باشد. از جمله مشخصات فنی که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم سی پی یو قوی، هارد قوی، گرافیک بالا، رم بالا و چیزهایی از این قبیل است که باید با توجه به حرفه و یا رشته تحصیلی مورد نظر انتخاب شود.

متاسفانه در حال حاضر خرید لپ تاپ برای اشخاصی که در ایران زندگی می کنند کمی سخت شده است، چراکه واحد پولی ما نسبت به سایر واحدهای پولی حتی واحد پول ترکیه کم ارزش تر شده است و این موضوع سبب سخت تر شدن خرید این قبیل محصولات شده است.






نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :


mahri.ir
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::